עסקי ספורט

סיפור סינדרלה: כך הגיע בורחה למה לאמן את הפועל תל אביב

המאמן הספרדי הגיע לראשונה לישראל במסגרת שיתוף הפעולה של הפועל באר שבע ואתלטיקו מדריד וכעת הוא מתקדם עד משרה ביוקרתית באחת הקבוצות הגדולות בישראל
מערכת ice |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
לאחר שנחשף ב-ynet שמאמן הפועל ת"א, מייקל ולקאניס עובר לצוות איאקס וישמש שם כעוזר מאמן. במועדון, הוחלט למנות מאמן זר נוסף, את הספרדי בורחה למה אשר הולך בגיל 32 לקבל את תפקיד חייו.
למי שלא ידע, בשנה עברה בורחה אימן את הקבוצה אינטר עלייה תל אביב אשר נמצאת כעת בליגה ג' ולזכותו רשומה עליית הקבוצה לליגה ב'. כמו כן, במקביל הוא גם משמש זאת במקביל להיותו מאמן הכושר של הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית.
מטעם הקבוצה נמסר כי לא מעוניינים למנות מאמן ישראלי על מנת לשמור על היררכיה קבועה בקבוצה. זאת למרות שהוצעו לו מאמנים ישראלים כמו רן בן שמעון. למעשה מי שמנהל כרגע מקצועית את הפועל ת"א הם שני טירונים: סול שלפני מינויו היה מאמן נערים ג' במועדון, ולמה שאימן בעונה שעברה בפעם הראשונה קבוצה בוגרת בליגה ג' בישראל ושימש כמאמן כושר בהפועל כפ"ס.
מטעם הפועל תל אביב נמסר: "יש לנו אמון רב בבורחה, שהוחתם מראש מתוך כוונה להתקדם ולהיות מאמן ראשי בעתיד אין לנו ספק כי הוא יעמוד באתגר ויש לו את התמיכה המלאה שלנו. בורחה הוא מאמן מבריק שמאמין בעבודה קשה, אדם אכפתי ומקצוען אמיתי ואנו מאמינים בו וביכולת שלו לעמוד במשימות שהצבנו לעצמנו העונה".
בהפועל לקחו את ההימור עם מי שעשה התקדמות הדרגתית עד להגעה לרגע השיא שלו בקריירה. הוא שימש בעברו כשליח "לה ליגה" בסין, ברזיל, מקסיקו ורוסיה, שם מילא מספר תפקידים שונים. התפקיד הראשון שלו בישראל היה במחלקת הנוער של הפועל באר שבע במסגרת שיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס של מאמן ואפס של בן אדם
    רועי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח פשוט ליצן חצר, אפילו מורה לספורט הוא לא יכול להיות
    סגור