עסקי ספורט

אבל בעולם הכדורגל: השחקן האגדי הלך לעולמו ממחלת הדמנציה

אבל נפל על הכדורגל הבריטי לאחר שנודע כי סר בובי צ'רלטון, אחד השחקנים הגדולים בתולדות נבחרת 'שלושת האריות', הלך לעולמו והוא בן 86, משפחתו: "רוצים להודות לכל אוהדיו לאורך השנים"
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
בצל התמיכה חד צדדית בצד הפלסטיני למרות הרצח המחריד של אזרחים ישראלים, שהגיעה לתוך האצטדיונים ברחבי אנגלי, אבל גדול נפל אמש (שבת) על הכדורגל הבריטי לאחר שנודע כי סר בובי צ'רלטון, אחד השחקנים הגדולים בתולדות נבחרת 'שלושת האריות', הלך לעולמו והוא בן 86.
המשפחה מסרה הודעה לציבור לפיה: "בצער גדול אנחנו מודיעים על מותו של סר בובי, הוא מת בשלווה כשהוא מוקף באוהביו ובבני משפחתו. אנחנו רוצים להודות לכל אוהדיו לאורך השנים".

כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד והנבחרת האנגלית, אובחן ב-2020 כסובל ממחלת הדמנציה, כמו גם חמישה שחקנים נוספים שהיו חלק מנבחרת אנגליה שהביאה למדינהאת גביע העולם ב-1966. אחיו הגדול ג'ק, מת גם הוא מאותה הסיבה ב-2020.
קבוצתו המזוהה איתו ביותר, מנצ'סטר יונייטד הספידה אותו: "אנו אבלים על מות אגדת הכדורגל, סר בובי צ'רלטון, אחד השחקנים הטובים והאהובים בתולדות המועדון. סר בובי היה גיבור עבור מיליונים, לא רק במנצ'סטר - אלא בכל העולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמנציה זאת לא מחלה שמתים ממנה (ל"ת)
    מישהו 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור