עסקי ספורט

מכה לכדורגל הישראלי: זה מה שהחליטה התאחדות הכדורגל האירופית

בעקבות הלחימה בדרום הנמשכת למעלה משבועיים, החליטה התאחדות הכדורגל האירופית לאסור קיום משחקים בישראל עד להודעה חדשה. את ההודעה קיבל יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ לאחר שיחה עם ראשי אופ"א
מערכת ice |  1
אצטדיון בלומפילד (צילום עומרי סילבר)
בעקבות הלחימה בדרום הנמשכת למעלה משבועיים, שוחח יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ עם ראשי אופ"א ועודכן על החלטת התאחדות הכדורגל האירופית לאסור קיום משחקי כדורגל בישראל במפעלים האירופיים עד הודעה חדשה.
יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, עודכן על ידי ראשי אופ״א כי בכוונתם להודיע בהקדם על איסור קיום משחקים בישראל במסגרות הארגון עד להודעה חדשה - נבחרות וקבוצות. כמו כן, משחקה של מכבי חיפה נגד ויאריאל נדחה ל-6.12 (ליגה אירופית) ומשחקה של מכבי ת״א נגד זוריה נדחה ל-25.11. 

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: ״לצערי, אפשר להבין את החלטת אופ״א במציאות הנוכחית ועודכנתי בנושא טרם פרסומו. דחיית המשחקים של הקבוצות שלנו והנבחרות מעידה על התחשבות גדולה מצד אופ״א בסיטואציה בה אנו נמצאים. המסר החשוב הוא שהובטח לי כי בסמיכות הקרובה ביותר לסיום מצב המלחמה בישראל, תאפשר אופ״א את קיום המשחקים בארץ. המטרה שלנו היא לעשות כל מה שאפשר כדי להמשיך את פעילות הכדורגל הישראלי במסגרות האירופית, נבחרות וקבוצות, גם אם זה לא יתאפשר בארץ. יש לזה חשיבות עצומה דווקא בימים אלה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלחמה היא מכה, השעיית המשחקים לא
    גדעון 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא מה חשבתם? שיאפשרו משחקים בזמן מלחמה? כמה אש מושך משחק כזה? אפשר להעביר משחקים למדינות שכנות.
    סגור