עסקי ספורט

הישג להתאחדות לכדורגל: דקת דומיה תתקיים לזכר נרצחי הטרור בישראל

אופ"א הודיעה כי תקיים הערב לפני משחקי מוקדמות יורו 2024 דקת דומייה לזכר שני אוהדי נבחרת שבדיה שנרצחו אמש בבלגיה. לפני המשחק בין הנבחרות במוקדמות יורו 2024. בשעות הערב הודיעה התאחדות הכדורגל האירופית כי תקיים בנוסף דקת דומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל
מערכת ice | 
משה שינו זוארץ (צילום התאחדות הכדורגל)
לאחר שיחות שקיים הערב יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ עם בכירי אופ״א בהם גם נשיא הארגון אלכס ספרין, הוציאה אופ״א הודעה כי דקת הדומיה במשחקי מוקדמות יורו 2024 הערב יהיו לזכר כל הנרצחים מקרב ההתאחדויות החברות באופ״א וישראל. 
שינו זוארץ: ״הבהרתי לכל מי שצריך באופ״א כי דקת דומייה לזכר האוהדים השבדים שנרצחו במהלך משחק נבחרתם אמש הוא מהלך ראוי, אבל אין אפשרות שיותר מ-1,200 נרצחים ישראלים לא יוזכרו. אין נחמות בימים הקשים האלה, אבל נכון עשתה אופ״א כאשר הבינה כי עליה לתקן את העיוות. צריך גם אומץ להודות בטעות״.

אמש לפני המשחק בין בלגיה לשבדיה במסגרת מוקדמות יורו 2024 תקף מוסלמי תושב בלגי שני אוהדים שבדים ורצח אותם. שחקני הנבחרות סירבו לעלות לשחק לאחר ששמעו על המקרה. לאחר מכן הודיעה אופ"א כי תערוך דקת דומיה לזכרם של האוהדים השבדים לפני משחקי הערב במוקדמות, זאת לאחר שסירבו לעשות זאת במשחקים הקודמים לזכר קורבנות הטרור במתקפה הרצחנית של חמאס נגד ישראל לפני עשרה ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה