עסקי ספורט

נשימה עמוקה: כך תוכלו לשמור על כושר בתקופה הקשה

קבוצת movement תרמה מאות מוצרי כושר ואימוני live בחינם לאזרחי ישראל. בכל יום יהיו מגוון שיעורי פילאטיס ויוגה שישולבו עם הרבה נשימות ומדיטציה. המתאמנים יוכלו להנות גם מתכני VOD בזמנם הפנוי דרך האפליקציה
מערכת ice | 
כושר (צילום freepik)
קבוצת movement מתגייסת למאמץ הלאומי ותרמה מאות מוצרים באמצעות ENERGYM , BASH-GAL ואימוני LIVE בחינם באמצעות אפליקציית move. אפליקציית move מעניקה מדי יום אימוני  LIVE לכולם בחינם וללא כל עלות על מנת לנסות ולהתנתק ולתת לגוף ולנפש להתאמן.
בכל יום יהיו מגוון שיעורי פילאטיס ויוגה שישולבו עם הרבה נשימות ומדיטציה. בכל יום מתקיימים ארבעה אימונים – שני אימוני בוקר ושני אימוני ערב עם מאמנים בליווי מלא מהזום, המתאמנים יוכלו להנות בנוסף מתכני VOD בזמנם הפנוי. כל האימונים חינם לשימושכם באפליקציית move.

החטיבה הקמעונאית של הקבוצה הכוללת את ENERGYM ,BASH-GAL ועובדיה נרתמו ותרמו בימים אלו למאמץ הלאומי, החברה תרמה בין היתר באופן עצמאי ובאמצעות עמותות מאות פריטים ביניהם מזרונים, שולחנות משחק ופינג פונג, ציוד ספורט וכושר ועוד.

(צילום: יח"צ)
נוסף על כך, מחר יפתח חדר הכושר הפרטי שנמצא באולם התצוגה של ENERGYM בהרצליה לכל תושבי הדרום ומי שירצה להגיע לשחרר מעט מתח ולהפוגה של ספורט, יחכה מאמן כושר פרטי לטובת המתאמנים ללא עלות, בהרשמה מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה