עסקי ספורט

העסקה הגדולה בכדורגל הישראלי? מכבי חיפה מעוניינת בכוכב מכבי פ"ת

עידן טוקלומטי, כוכב מכבי פתח תקווה יעבור לאלופת המדינה? מכבי חיפה מעוניינת בצירופי של טוקלומטי לשורותיה. אם העסקה תצא לפועל, היא תהיה הגדולה ביותר הכדורגל הישראלי
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
על פי פרסום ראשון של ynet, מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת עידן טוקלומטי, החלוץ של מכבי פ"ת שסומן כמכירה הגדולה הבאה לחו"ל, כפי שנעשה עם מנור סולומון.
המשא מתן מתנהל בין שני בעלי הקבוצות יעקב שחר ואבי לוזון, על פי הפרסום, הסכום שמדובר כעת בין שתי הקבוצות מסתכם בשני מיליון יורו. מדובר בסכום גדול מאוד יחסית לליגה המקומית שלנו.
מנגד, במכבי פתח תקווה לא משתוקקים לבינתיים להוציא לפועל את המכירה, מכבי פ"ת פתחה את העונה שלה בליגת העל לאחר שעלתה מהלאומית. רק אתמול (ראשון) הקבוצה ממלאבס הצליחה להדהים ולנצח את אלופת המדינה מכבי חיפה במשחק שהצליח להדהים רבים.
במהלך המשחק נרשמה סערה כאשר חלק מאוהדי הקבוצה הירוקה החלו להשליך חפצים לעברו של אחד מהשחקנים הבולטים של פ"ת, טל בן חיים תוך קריאות "נאו נאצי". בן חיים אף כבש שער שהעלה את מכבי פ"ת ליתרון זמני של 1:0. 
שחקני חיפה מצידם טענו בפני השופט על התגרות של בן חיים בקהל הירוק. המתיחות בין האוהדים הירוקים לבן חיים מגיעה על רקע העובדה שבן חיים שיחק בתקופת השיא שלו במכבי תל אביב, המתחרה המסורתית של חיפה על האליפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה