עסקי ספורט

טל בן חיים טוען: אוהדים השליכו עליי בקבוק קטשופ

במשחק הסוער שהתקיים אתמול בערב, האלופה רדפה אחרי העולה החדשה ממלאבס אך אחד משחקני פ"ת הבולטים, טוען כי אוהדי חיפה השליכו עליו חפצים ואפילו בקבוק קטשופ
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
סערה נרשמה אמש (ראשון) במשחק של האלופה מכבי חיפה נגד מכבי פ"ת: במהלך המשחק, חלק מאוהדי הקבוצה הירוקה החלו להשליך חפצים לעברו של בן חיים תוך קריאות "נאו נאצי".
המצב התחמם עוד יותר כאשר בן חיים כבש את שער היתרון של הקבוצה ורץ להתגרות בירוקים. שחקני חיפה אף טענו בפני השופט על התגרות של בן חיים בקהל הירוק. המתיחות בין האוהדים הירוקים לבן חיים מגיעה על רקע העובדה שבן חיים שיחק בתקופת השיא שלו במכבי תל אביב, המתחרה המסורתית של חיפה על האליפות.
כזכור במהלך המשחק הסוער האלופה מחיפה למעשה רדפה אחרי העולה הטרייה ממלאבס. בדקה ה-36 המלאבסים עלו ליתרון עם שער של טל בן חיים, מעט לאחר תוספת הזמן של המחצית רפאלוב השווה ל-1:1 לראשונה מאז 2012. 
לקראת סוף המשחק, בדקה ה-82 פ"ת עלתה שוב ליתרון בזכות הבלם החדש שימיץ' שרשם משחק בכורה לא מוצלח, אנס מחמיד ניצל את הטעות והכניס את הכדור לשער. בדקה ה-88 דעא סבע השווה אך כל זה לא עזר כאשר בדקה ה-96 טוקלומטי הכניס שער נוסף, שוב בעקבות טעות של שימיץ'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה