עסקי ספורט

הנסיך הארי במסר מרגש לישראל: "מודל שיקומי"

מה אמר הנסיך הארי ליו״ר ארגון נכי צה״ל בפתיחת משחקי האינוויקטוס עבור פצועי מלחמה? הפגישה המרגשת קרתה במהלך טקס קבלת הפנים באירוח עיריית דיסלדורף. הנסיך הארי אף מסר: "בתי הלוחם בישראל הם מודל שיקומי בינלאומי"

מערכת ice | 
הנסיך הארי ועידן קלימן (צילום ארגון נכי צה״ל)
עו״ד עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל, פגש אתמול (שבת) את הנסיך הארי במסגרת תפקידו כראש המשלחת הישראלית למשחקי האינוויקטוס עבור פצועי מלחמה ויוצאי כוחות הביטחון בגרמניה. השניים נפגשו בטקס קבלת הפנים באירוח עיריית דיסלדורף והנסיך הארי אמר כי ״בתי הלוחם  בישראל הם מודל שיקומי בינלאומי״. 
בפגישתם הודה קלימן רבות לנסיך הארי על פועלו ועל עשייתו הרבה למען פצועי המלחמה בארצו ובעולם. כמו כן הודעה לו על כך שמדינת ישראל הוזמנה להשתתף עם במשחקים האינוויקטוס.
 

כמו כן, הנסיך התייחס לבתי הלוחם בישראל ואמר לקלימן שהם מהווים מודל שיקומי בינלאומי. כזכור הנסיך הארי שירת בצבא הבריטי ולאחר מכן החל לעסוק רבות למען פצועי המלחמה בארצו. הנסיך, קידם רבות את כל הספורט הפראלימפיים.
 
קלימן מסר: ״אנו מודים לנסיך הארי על הזמנתנו להשתתף לראשונה במשחקי האינוויקטוס שהקים ויזם, ועל התייחסותו האישית במהלך הטקס לבתי הלוחם כמודל שיקומי בינלאומי. זהו אירוע היסטורי ומרגש עבורנו, שמאמינים שהספורט הוא חלק משמעותי בהליך השיקום. אנו נרגשים ומצפים לראות את הישגי המשלחת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה