עסקי ספורט

100 שנים להולדתו של שמעון פרס: המחווה המרגשת של ברצלונה

נבחרת האגדות של ברצלונה שתשתתף הערב וביום חמישי במשחקים נגד קבוצת האגדות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה ביקרה הבוקר במרכז פרס לחדשנות לרגל 100 שנים להולדתו של ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר ז"ל: "נרגשים להרגיש את פרס מקרוב ולשבת על כסאו"
מערכת ice | 
ביקור ברצלונה (צילום מרכז פרס לחדשנות ושלום)

אמש נחתה בישראל נבחרת האגדות של ברצלונה בראשותם של הכוכבים רונלדיניו, סביולה וריבאלדו. במסגרת הביקור תקיים הקבוצה שני משחקי ידידות מול אגדות הכדורגל של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שיתאחדו באופן חד פעמי למשחקים אלו. כחלק מהביקור המרגש, הגיעו הבוקר הכוכבים הגדולים לסיור מיוחד במרכז פרס לשלום וחדשנות, בו שמעו על מורשתו של שמעון פרס שתמיד האמין בכוחו של הספורט לחבר בין אנשים ולהוביל לשינוי חברתי. יום הולדתו ה-100 יצוין מחר בטקס האזכרה הממלכתי.

הביקור היום מהווה סגירת מעגל מרגשת שכן זו אינה הפעם הראשונה ששחקני הקבוצה מתחברים לפרס ועשייתו. כזכור בשנת 2005 הגיע הנשיא לשעבר למשחק השלום בברצלונה, בו שיחקה נבחרת ישראלית-פלסטינית מול נבחרת ברצלונה תחת מסר של אחדות ואחווה. אותו כדור מהמשחק הוענק היום במהלך הביקור לחברי הנבחרת.

אפרת דובדבני מנכ"לית מרכז פרס לשלום וחדשנות מסרה: "היום ביקרו במרכז פרס, אגדות כדורגל של ברצלונה. שמעון פרס האמין בספורט ככלי לחיבור בין ילדים ובני נוער ולייצר שפה משותפת. המרכז מפעיל כבר מעל 20 שנה פרויקטים המשתמשים בכדורגל וחינוך, והתוצאות מעוררות תקווה לעתיד טוב יותר. היום, כשאנו מציינים 100 שנים להולדתו, הביקור של אגדות הכדורגל שהגיעו להצדיע לשמעון פרס הוא שיא אדיר מבחינתנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה