עסקי ספורט

ארליך, מאחוריך: ההכרזה החגיגית של איגוד הטניס הישראלי

אגודת ידידים ייעודית תושק לחובבי הספורט האהוב. בכנס חגיגי שנערך בכפר המכביה התקיים גם משחק ראווה של אלופות אירופה עד גיל 12 ואימון בהנחיית הטניסאי הנודע 
מערכת ice | 
בכירי איגוד הטניס באירוע החגיגי (צילום יחצ)

בכנס חגיגי של איגוד הטניס הישראלי שנערך בלאונג' של מלון כפר המכביה, הכריזה הנהלת האיגוד על הקמת אגודת ידידים לאיגוד הטניס. "כפר המכביה יהפוך לשותף אסטרטגי של האיגוד באירוח קבוצות וטורנירים במתחם מגרשי הטניס של כפר המכביה",  הצהיר במעמד זה אבי פרץ, יו"ר איגוד הטניס הישראלי.

דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה, חיזק את דבריו של פרץ: "בשנים אחרונות הפך כפר המכביה למרכז פעילות ואירוח של קבוצות ספורט מישראל ומחו"ל של איגוד כדורעף, איגוד כדורסל, ועכשיו גם איגוד הטניס". לאחר מכן, נערך משחק ראווה מרהיב של אלופות אירופה עד גיל 12 ובהמשך גם אימון מיוחד בהנחיית הטניסאי יוני ארליך.
ארליך, טניסאי עבר ישראלי. דורג בשיאו במקום החמישי בעולם בזוגות. ארליך זכה ב-22 תארים בזוגות גברים, כולל גראנד סלאם  בזכייתו זו הפך לטניסאי הישראלי השני אי פעם שזכה בטורניר גראנד סלאם  ארליך עוסק גם בפיתוח טניסאים צעירים, והוא נמנה על בכירי הטניסאים הישראליים בכל הזמנים, לצד שמות גדולים כגון אנדי רם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה