עסקי ספורט

אחרי התקרית המטרידה בגמר מונדיאל הנשים: יו"ר ההתאחדות מגיב לראשונה

אחרי התקרית החמורה בגמר מונדיאל הנשים, בה נשיא ההתאחדות הספרדית, לואיס רוביאלס, נישק את כוכבת הנבחרת בפה בטקס חלוקת המדליות. כעת, התגובה שלו הגיעה
מערכת ice | 
נבחרת ספרד והגביע (צילום מתוך הטוויטר של נבחרת ספרד)
נבחרת ספרד עשתה אמש (ראשון) היסטוריה אדירה כאשר זכתה לראשונה בתולדותיה במונדיאל הנשים והוכתרה כאלופת העולם אחרי ניצחון 0:1 קטן אך ענק בגמר על נבחרת אנגליה משער ניצחון של אולגה קרמונה בדקה ה-29, כאשר בדקה ה-69 הקפטנית, ג'ני הרמוסו, החמיצה פנדל, שלא מנע מהספרדיות לזכות בתואר היוקרתי.
עם זאת, למרות החגיגה על הדשא ומשחק כדורגל נהדר, מה שתפס את מרבית תשומת הלב היא דווקא הסערה שהתחוללה בסיום, וכללה אירוע מטריד של יו"ר התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, נגד הקפטנית הרמוסו במהלך טקס הענקת המדליות, כאשר רובילאס נישק אותה בפה, משהו שהרמוסו ממש לא אהבה ולא הסכימה לו. בנוסף לכך, בצילומי הטלוויזיה מסוף המשחק נראה יו"ר ההתאחדות הספרדית אוחז את אשכיו.
רובילאס התנצל היום על מעשיו: "אנחנו עדים למאורע היסטורי, אחד הימים המאושרים בתולדות הכדורגל הספרדי. אבל היה גם אירוע שאני צריך להתנצל עליו, בגלל כל מה שקרה בין שחקנית לביני. יש בינינו יחסים מצוינים, כמו גם עם השחקניות האחרות, ואני ככל הנראה טעיתי - אני צריך להודות בזה. ברגע של סערת רגשות, ללא כל כוונה רעה ובתום לב מוחלט, קרה מה שקרה. מבחינתי זה היה מאוד ספונטני, אני חוזר - לא הייתה כוונה רעה מאיזשהו צד".
רוסילאס הוסיף: "כאן לא כל כך הבנו את זה, ראינו את זה כמשהו טבעי ונורמלי, אבל כלפי חוץ כנראה שנוצרה סערה ואם יש מי שנפגע - אני חייב להתנצל. אין ברירה. ובנוסף ללמוד מזה, להבין שאם אתה בתפקיד כל כך חשוב כמו נשיא ההתאחדות, אתה חייב להיות זהיר יותר, במיוחד בטקסים וסיטואציות מהסוג הזה".
רוביאלס סיכם: "היו גם הצהרות מצדי בהקשר הזה, כשאמרתי שהעניין נראה לי מטופש, כי פה בפנים אף אחד לא ייחס לזה חשיבות גדולה, אבל בחוץ כן שמו לב. אני רוצה להתנצל בפני אותם אנשים, כי אם מבחוץ ראו את זה בצורה אחרת, כנראה שיש סיבה. לבסוף, מה שכן מעציב אותי הוא שברגע שיא בהיסטוריה של כדורגל הנשים שלנו ובכלל נבחרות הכדורגל שלנו, עם השגת גביע העולם השני בתולדותינו, מה שקרה העיב במידה מסוימת על החגיגות. אני חושב שצריך לתת את הקרדיט לנשים הללו ולמאמן חורחה וילדה ולחגוג בכל הכוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה