עסקי ספורט

ליאו מסי מתוודה: "המעבר לפ.ס.ז' היה טעות"

הכוכב החדש של אינטר מיאמי סיפר על האכזבה במועדון הקודם: "המעבר שלי לפריז סן ז'רמן לא היה משהו שרציתי, מעולם לא רציתי לעזוב את ברצלונה. זה קרה בפתאומיות, נאלצתי להסתגל במהירות למקום חדש אחרי כל כך הרבה שנים בברצלונה. זה היה קשה, אבל למזלי מה שקורה לי עכשיו במיאמי שונה לגמרי"
מערכת ice |  2
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי מוכן ומזומן לקראת גמר גביע הליגות בין קבוצתו החדשה מארצות הברית אינטר מיאמי של דייויד בקהאם לנאשוויל בלילה שבין שבת לראשון (4:00), בטח אחרי ההצגות שלו מאז שהגיע עם לא מעט שערים ובישולים.
אמש (חמישי) קיים הכוכב הארגנטינאי את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתור כוכב בקבוצת ה-MLS וסיפר: "זה יהיה מדהים עבורי אם נזכה בגביע הליגות, גם בשביל האוהדים והמועדון עצמו, שעדיין מנסה לצמוח ולהפוך לקבוצה גדולה. זכייה בתואר תסייע בזה מאוד ותהיה מרשימה. התמיכה של אנשי מיאמי במשחקים שלנו הייתה יפה, זה מועדון צעיר שלא נמצא כאן זמן רב".

על ההתאקלמות שלו במועדון הוא סיפר: "אני מאוד שמח, כמו שאמרתי כבר כמה פעמים. זה המקום שרציתי להיות בו, שבחרתי להיות בו. זו החלטה שקיבלתי עם הזמן, לא בין לילה. אנחנו במקום שרצינו להיות בו וזו הייתה ההחלטה שלנו, שהפכה את הדברים לקלים הרבה יותר".
האכזבה במועדון הקודם: "המעבר שלי לפריז סן ז'רמן לא היה משהו שרציתי, מעולם לא רציתי לעזוב את ברצלונה, זה קרה בפתאומיות, נאלצתי להסתגל במהירות למקום חדש אחרי כל כך הרבה שנים בברצלונה. זה היה קשה, אבל למזלי מה שקורה לי עכשיו במיאמי שונה לגמרי".
החיים החדשים בארצות הברית: "כבר הכרתי את העיר והאנשים די טוב, כבר אהבתי אותה. החיים כאן קירבו אותי לעיר. אני נהנה מהפרק החדש הזה בחיי ומחוויית החיים בארצות הברית, שזה משהו שתמיד חשבתי לעשות. באתי לכאן כדי להמשיך ליהנות מכדורגל. זו הייתה החלטה משפחתית, אני רק רוצה לשחק. ההחלטה לא נבעה רק משיקולים ספורטיביים, אלא מחיי היום-יום כאן במיאמי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חכם אחרי מעשה. בזמנו זה הכי טוב שהיה לו (ל"ת)
    ארולס 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זו לא היתה טעות
    יעקב 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעבר הזה פתח לו את המזל עם הנבחרת ויצר מסי הרבה יותר ווינר וקשוח
    סגור