עסקי ספורט

דראפטקינגס של המיליארדר הישראלי צונחת: הצעד הדרמטי בהימורי הספורט

ESPN קיבלה איתות מחברת האם דיסני, להעמיק את הפעילות לתחום הימורי הספורט המקוונים. בתגובה, החברה השולטת בתחום, דראפטקינגס של המיליארדר הישראלי שלום מקנזי, ירדה במסחר
מערכת ice | 
draftkings (צילום shutterstock)
מניית דראפטקינגס (DraftKings), אחת מפלטפורמות הימורי הספורט המובילות, ירדה בחדות בנאסד"ק לאחר שענקית התקשורת והטלוויזיה ESPN, עשתה צעד גדול לכניסה לעולם ההימורים המקוונים.
מניות דראפטקינגס ירדו ב-10% במסחר בשעות הצהריים אחרי ש-Penn Entertainment הודיעה כי חתמה על הסכם ל-10 שנים עם ESPN. פן תמתג מחדש את פלטפורמת הימורי הספורט שלה - הנקראת כיום Barstool - ל-ESPN Bet.

ESPN, שהיא חלק מדיסני, לא ששה בעבר לאמץ את תעשיית ההימורים המקוונים התחרותיים. עם זאת, ESPN חוותה צניחה במנויים בכבלים, ומנכ"ל דיסני, בוב איגר, אמר ל-CNBC בחודש שעבר שהחברה פתוחה לשותפויות אסטרטגיות עם מותג הספורט.

כחלק מהעסקה, פן תשלם ל-ESPN סכום של 2 מיליארד דולר במזומן וצווי מניות במשך 10 שנים כדי להעניק רישיון למותג. מניית פן עלתה ב-8%. לדיסני יש גם מעט מניות בדראפטקינגס.
נזכיר כי הקשר הישראלי לחברה הוא איש העסקים שלום מקנזי, בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בדראפטקינגס (11%), הוא דמות לא מוכרת לציבור, אך בעולם הימורי הספורט, הוא שחקן עם ותק של למעלה משני עשורים.
דוח הרווחים הפיסקאלי של דיסני ברבעון השלישי של דיסני אמור לצאת ביום רביעי לאחר סגירת השוק. מניית ענקית התקשורת ירדה בפחות מ-1% לפני הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה