עסקי ספורט

נבחרת ג'מייקה בהישג מרשים במונדיאל - הדרך היצירתית שלהן למימון המסע

נבחרת הנשים הג'מיקנית הצליחה לעשות את הבלתי יאומן ולעלות לשמינית גמר אליפות העולם בכדורגל נשים, כעת מתגלה חוסר התמיכה הממשלתית מאחורי המסע שלהן, והפתרון היצירתי
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
נבחרת הנשים של ג'מייקה עשתה שלשום (רביעי) היסטוריה שהשיגה 0:0 במשחק מול נבחרת ברזיל במסגרת אליפות העולם בכדורגל לנבחרות נשים. הנבחרת הג'מיקנית עלתה לשמינית גמר הטורניר לאחר שלא הצליחה לעשות זאת בעבר. בהשתתפויות הקודמות של הנבחרת היא נפלה בשלב הטורניר של הבתים, נתון שלא עזר להן לגייס את הסכום הנדרש מהתאחדות הכדורגל בג'מייקה.
הכדורגלניות לא התייאשו והיו נחושות לייצג את המדינה בטורניר החשוב אמא של הקשרית הוואנה סולאון, סנדרה פיליפס בראואר, פתחה בגיוס המונים דרך קרן גיוס שפתחה שנקראה "GO FUND ME". גיוס הכספים הצליח והן הצליחו לגייס כ-45,000 דולר. בסוף המשחק הגורלי מול הברזילאיות הנבחרת הצליחה לגייס עוד 45,000 דולר.
השחקניות אף שיגרו מסר תקיף בסוף המשחק המכריע נגד נבחרת ברזיל: "אנחנו מקוות שבזכות ההישגים שלנו על המגרש, יבינו עכשיו שצריך לתמוך בנו. אנחנו מקוות שהכסף שנקבל מפיפ"א יעזור כדי להחזיר על התרומות שקיבלנו".
הדרך של הכדורגלניות הייתה קשה, בתחילת הטורניר הן הפסידו לנבחרת איטליה 5:0 ולנבחרת ברזיל היא הפסידה 3:0. מבחינתן, השמיים הן הגבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה