עסקי ספורט

טיקטוק ופיפ"א בשיתוף פעולה ראשון: כך יראה המונדיאל הבא

טיקטוק ופיפ"א ישתפו פעולה לראשונה במהלך מונדיאל הנשים הקרוב ויביאו לאוהדים את התוכן המרגש ביותר, כולל רגעים מאחורי הקלעים, הגעה של קבוצות לאצטדיונים, תוכן בשידור חי לפני המשחק, רגעי שיא מהמשחק ועוד
מערכת ice | 
פיפ"א וטיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
בקרוב יצא לדרך טורניר גביע העולם בכדורגל נשים מטעם פיפ"א, ולכבוד המאורע זו האחרונה משיקה שיתוף פעולה חדש עם טיקטוק. מדובר בפעם הראשונה שבה פיפ"א תחבור לפלטפורמת בידור כדי להפיק ולהתאים תוכן לתחרות הנשים הזו.
במהלך הטורניר, טיקטוק ופיפ"א יביאו לאוהדים את התוכן המרגש ביותר, כולל רגעים מאחורי הקלעים, הגעה של קבוצות לאצטדיונים, תוכן בשידור חי לפני המשחק (המקדם את המשחק ומסביר היכן לצפות בו), רגעי שיא מהמשחק, תגובות של שחקניות ועוד. כמו כן, יוצרים מ-16 המדינות המשתתפות יקבלו הזדמנות להגיע למשחקים שונים, מה שיעניק להם הזדמנות לעודד את הקבוצות האהובות עליהם ולהתרגש מאחד האירועים המלהיבים ביותר של השנה.
אוהדים שנמצאים בטיקטוק יוכלו גם לגשת למרכז גביע העולם לכדורגל נשים של פיפ"א 2023 באפליקציה. המרכז יכלול את כל התוכן העדכני ביותר של פיפ"א, שידורים רשמיים, תוכן של נבחרות לאומיות ושחקניות.
בזמן שההאשטאגים FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup# ו-#FIFAWWC כבר צברו יחד מעל 38.2 מיליארד צפיות בפלטפורמה, שיתוף הפעולה החדש יעורר עניין נוסף וימשוך מעריצים נוספים להצטרף ל-1.1 מיליון העוקבים שכבר חולקים את התשוקה שלהם למשחק הנשים בעמוד הטיקטוק הרשמי FIFAWomensWorldCup@.  
מזכ"לית פיפ"א, פאטמה סמורה, אמרה: "אנחנו נרגשים שטיקטוק בחרה בפיפ"א לספק לה תוכן וידאו ייעודי, יצירתי ומבדר במהלך הטורניר פורץ הדרך הזה. הקבוצות שלנו ישתמשו בפורמטים הטובים ביותר כדי לקדם את תחרות כדורגל הנשים ולהגיע לקהל צעיר ומגוון שמעוניין לצרוך תוכן על כדורגל ולעסוק בו. ההסכם החדשני הזה מאשר שאנחנו מייצגים מותג אהוב מאוד בקרב הדור הצעיר וזו הוכחה להמשך דרכנו ביצירת צורות חדשות למעורבות".
חריש סרמה, מנהל הספורט העולמי בטיקטוק, הוסיף: "בזמן שאנחנו חוגגים את אחד מאירועי ספורט הנשים הגדולים של השנה, אנחנו שמחים לעבוד עם פיפ"א כדי להביא תוכן ייעודי מטורניר הנשים לקהילת הספורט העולמית שלנו, ולתת לה מקום בשורה הראשונה לכל האקשן. שיתוף הפעולה שלנו עם פיפ"א מתבסס על המחויבות שלנו להאיר זרקור על ספורט הנשים תוך מתן ייצוג והכרה שווים לשחקניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה