עסקי ספורט

השקעת המיליונים של רונאלדו: זו החברה בה רכש מניות

הכדרוגלן כריסטיאנו רונאלדו משקיע את זמנו ביותר מכדורגל. לאחרונה נודע כי השחקן השקיע בחברת שעוני יוקרה בה השקיע גם אחד מהאנשים העשירים בעולם, ברנאר ארנו
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו)
אין זה סוד שאחד מהכדורגלנים הטובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, הוא חובב לא קטן של פריטי יוקרה ואורח חיים ראו עושה הסבה? זו החברה בה הפך לבעל מניות משמעות ותני בכלל. כעת נודע כי הוא הפך את התשוקה הזו לביזנס בפועל עם השקעה, שסכומה לא פורסם, בחברת שעוני יוקרה ששמה כרונו 24 (Chrono24).
חברת השעונים היוקרתית, שנוסדה בשנת 2003, בעצמה פרסמה כי הכדורגלן הפך להיות לבעל מניות בחברה, ושאפילו רצה להשקיע יותר ממה שהשקיע בפועל. יותר מכך, לפי אתר EU-Startups רונאלדו מצטרף למשקיע מאוד מוכר - אחד מעשירי העולם, ברנאר ארנו ושלל קרנות השקעה נוספות. ארנו והקרנות היו שותפים בסבב גיוס C לפני כשנתיים, בה גויסו כ-100 מיליון אירו, והקנו לחברה שווי שוק שכיום עובר את רף מיליארד הדולר. 
רונאלדו אמר על השקעתו: "כאספן שעונים ותיק ולקוח קבוע של Chrono24, זה תענוג עבורי להפוך לבעל מניות בחברה. Chrono24 מאחדת מיליוני חובבי שעונים מכל רחבי העולם במטרה לחלוק את התשוקה שלהם, יחד - האיחוד העולמי הזה הוא משהו שאני מכיר היטב ונרגש להיות חלק ממנו".
מנכ"ל החברה, טים סטראק, הוסיף: "אף אחד לא מביא תשוקה לשעוני יוקרה לבמה העולמית כמו כריסטיאנו. הוא כבר ביסס את מקומו כאחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה, וכמשקיע הוא מראה ידע רב על יוקרה וטכנולוגיה ברמה עולמית. כל זה, לצד התשוקה האותנטית והמוכחת שלו לאיסוף שעונים, הופכים אותו לחבר הצוות המושלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה