עסקי ספורט

מכבי ת"א מפסידה, אבל חוגגת: שיא היסטורי למועדון הכדורגל

הצהובים לא הרשימו במהלך ניסוי הכלים הראשון של קין על הקווים, אך זכו הערב לחדשות טובות מהבית - סולדאוט של כל 22,500 המנויים למשחקי הקבוצה, מה שמהווה השיא של המועדון בכל שנות קיומו. בשנה שעבר, מכבי מכרו 21,750 מנויים
מערכת ice |  1
אוהדי מכבי תל אביב (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב)
מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) את משחק הבכורה שלה תחת המאמן רובי קין, כאשר במסגרת מחנה האימון בספרד הם פגשו או אורלנדו פיירטס הדרום-אפריקאית והפסידו לה 1:0. מסוואנגאני הכניע את הצהובים בדקה ה-40, לוקאסן ממכבי ובלוני מפיירטס הורחקו.
הצהובים לא הרשימו במהלך ניסוי הכלים הראשון של קין על הקווים, אך זכו הערב לחדשות טובות מהבית - סולדאוט של כל 22,500 המנויים למשחקי הקבוצה, מה שמהווה השיא של המועדון בכל שנות קיומו. בשנה שעברה, מכבי מכרו 21,750 מנויים.
בחזרה לספרד - מכבי תפגוש למשחק ידידות נוסף ולא פשוט את בורנמות', מהפרמייר ליג, ביום ראשון הקרוב ולאחר מכן תחזור לארץ לקראת משחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, שיפתח באופן רשמי את העונה של הצהובים. במפגש לאחר מכן, שיהיה משחק בית הראשון של הקבוצה לעונת 23\24, היא תפגוש את פטרוקוב חנצ'שט המולדובית, במסגרת שלב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. משחק ליגה הראשון של מכבי יתקיים במסגרת המחזור הראשון ב-26.08 מול מ.ס. אשדוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשיגו ארנה לפחות כמו סמי עופר
    Mtlk 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת האמת זה תל אביב.מגרש עם 60 או 70 אלף צופים.יעשה לא רק אווירה.אלה תקציבים של קבוצה יורופאית כמו בכדורסל.עם שאיפות נכונות
    סגור