עסקי ספורט

הוחמר מצבה הבריאותי של אחת הספורטאיות הגדולות בתולדות המדינה

לפני כחודש פנתה משפחתה של האתלטית האולימפית לשעבר, אסתר רוט שחמורוב, לציבור בבקשה לתרומת כליה עקב התדרדרות במצבה הבריאותי
מערכת ice |  1
אסתר רוט שחמורוב (צילום פלאש 90)

החמרה במצבה של האתלטית האולימפית לשעבר ואחת הספורטאיות הגדולות בתולדות מדינת ישראל אסתר רוט שחמורוב והיא נמצאת במצב קשה, לפני כחודש חשפה משפחתה של הספורטאית האולימפית לשעבר בת ה71 כי היא סובלת מאי ספיקת כליות וחייבת השתלת כליה בהקדם, זאת לאחר שהכליה שהושתלה בגופה בשנת 2009 חדלה מלתפקד.
 

בימים האחרונים אושפזה רוט שחמורוב בפעם השנייה תוך חודש בבית החולים בילינסון וחייבת השתלת כליה בהקדם האפשרי, מחלת הכליות הינה תורשתית ולכן בני המשפחה של האתלטית האולימפית לשעבר אינם יכולים לתרום כליה ועד כה אינו נמצא תורם.
 


ירון רוט בנה אמר: אמי סובלת מאי ספיקת כליות חמורה והיא זקוקה להשתלה חוזרת של כליה כדי להציל את חייה, אנחנו במשפחה סובלים ממחלת כליות גנטית של כליות פוליציסטיות ולכן לצערנו אנחנו לא יכולים לתרום לה כליה, בשם משפחת רוט שחמורוב אני פונה לאזרחי מדינת ישראל ומבקש שיימצא תורם כליה לאמי אסתר רוט שחמורוב כדי שתוכל לחזור לחיים נורמליים ותפקוד מלא".

מי יכול לתרום? כל אדם מעל גיל 27 ללא מחלות רקע שלא נולד פג, אדם ללא משקל עודף שערך הBMI שלו נמוך מ29 ונשים שסיימו ללדת ולא הייתה להן סכנה הריונית.
התהליך ילווה ע"י עמותת מתנת חיים בראשותה של הרבנית רחל הבר, כלת פרס ישראל לשנת 2023 למפעל חיים על תרומה מיוחדת לחברה. לתרומות יש לפנות: לירון רוט: yaronroth@hotmail.com  או בוואטסאפ 0542468428 ; עמותת מתנת חיים 02-5000755 מייל: tormim@kilya.org.il

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הספורטאית הגדולה ביותר שהייתה לנו. (ל"ת)
    אחד 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור