עסקי ספורט

ניימאר בדרך לקאמבק מטורף בברצלונה: ההצעה הדרמטית נחשפת

אחרי שליאו מסי החליט לא לבחור בברצלונה ועבר לאינטר מיאמי, ניימאר, הכוכב הגדול של הקבוצה לשעבר שצפוי לעזוב את פאריס סאן ז'רמן, הציע את עצמו לבארסה. בדרך לקאמבק מטורף?
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
ברצלונה נמצאת בצומת דרכים לאחרונה, זאת לאחר שניסתה לצרף את ליאו מסי, אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה שלה, אך המהלך לא צלח לצערה הרב, כשהפרעוש, שעזב לאחרונה את פאריס סן ז'רמן, בחר ביעד הבא שלו בקריירה - קבוצת אינטר מיאמי מה-MLS, שנמצאת בבעלותו של כדורגלן העבר, דיוויד בקהאם.
אבל נראה שברצלונה לא אמרה את המילה האחרונה שלה בכל הנוגע לשחקני עבר של הקבוצה, ומנסה להנחית בחלון העברות הנוכחי שם גדול. על פי דיווח ב"ספורט" הספרדי, אחד הכוכבים הגדולים ששיחקו בברצלונה, הציע את עצמו לקבוצה הקטלונית, זאת על רקע השמועות שהוא מעוניין להיפרד מפאריס סן ז'רמן.
למרות זאת, מאמן ברצלונה, צ'אבי, היה מופתע מאוד וטען כי בראיון בספרד כי "הופתעתי לשמוע את זה, הוא לא בתוכניות שלנו. אני מעריך אותו, אבל יש לנו שחקנים אחרים בסדר עדיפות. העברתי לצוות הניהול הספורטיבי את השמות שאני רוצה". כעת, על פי צ'אבי, הוא לא מתכנן לצרף את ניימאר, למרות שהוא זקוק לעוד שחקן כנף, ואולי עוד צפויות התפתחויות בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה