עסקי ספורט

חנות NIKE ב-21 מיליון שקל: היכן ייפתח הסניף החדש?

המותג פותח את סניף האאוטלט המושקע בישראל: משיק קונספט חדש של סניפי אאוטלט ברחבי העולם בעופר בילו סנטר OUTLET בהשקעה הנאמדת בכ- 21 מיליון שקל. החנות של NIKE UNITE  תציע עד 50% הנחה על מגוון הפריטים
מערכת ice |  2
נייקי (צילום unsplash)
מותג הספורט הגדול בעולם נייקי פותח את חנות הדגל Nike Unite (נייקי אאוטלט),  במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר OUTLET, מקבוצת קניוני עופר. החנות תיפתח בהשקעה הנאמדת בכ-21 מיליון שקל.
מדובר בחנות האאוטלט המושקעת ביותר בישראל של המותג נייקי, המשתרעת על שטח של כ 1,400  מ"ר ועוצבה עפ"י הקונספט החדש של חנויות נייקי העולמית. החנות החדשה כוללת מחלקות מתמחות לנשים, גברים וילדים, מחלקה למידות גדולות,  סימפלים מיוחדים ודגמים בעיצובים אייקונים ובלעדיים של Jordan  AIR.

החנות תציע במהלך כל השנה עד 50% הנחה על מגוון הפריטים בחנות, כולל על דגמים מיוחדים ועל העיצובים האייקונים. לדברי לירון חיים, מנכ"לית עופר בילו סנטר: "אנו נמשיך להביא למתחם חנויות אאוטלט של מותגים חוויתיים, ונחשקים מהמובילים בעולם,  שהצרכן הישראלי אוהב, במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ובכך   להמשיך ולשמר את עופר בילו סנטר "כמתחם האאוטלט המוביל  בישראל".

צילום: ליז פרץ
מתחם הקניות עופר בילו סנטר OUTLET, מקבוצת קניוני עופר, נחשב למתחם האאוטלט המוביל בישראל המונה כ-  180 חנויות של מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות ובילוי למשפחות רבות מכל אזור מרכז הארץ והשפלה. בין החנויות במתחם: פקטורי 54 אאוטלט, רזילי אאוטלט.

צילום: ליז פרץ
כמו כן גם סטורי ,אמריקן איגל, שבילים קולומביה אאוטלט, מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר,  טוונטי פור סבן אאוטלט, קסטרו אאוטלט, , גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אוריג'ינלס, גולברי, דלתא, אורבניקה, תמנון, סקצ'רס אאוטלט, עדיקה, פיקס ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השקעה גדולה בברזלים ומדפים...
    אילן 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסוף יביאו כרגיל את כל הזבל והשאריות מהמחסנים של נייקי שלא נמכרו ב-10 שנים האחרונות. עם ישראל קונה ואוכל הכל!!!
    סגור
  • 1.
    כולם
    ,מריו 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם קונים בגדים על מנת לפצות על מצבם הנפשי ולא יוצאים מהבית בשל מצבם הנפשי ..
    סגור