עסקי ספורט

ענבר לניר קטפה זהב ומענק שמן: זה הסכום שתקבל

ענבר לניר, שזכתה באליפות העולם בג'ודו, תקבל 200 אלף שקל על הזכייה. לאחר הניצחון אמרה: "ציפיתי מעצמי לעלות על הפודיום, אבל בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שככה זה יסתיים"
מערכת ice | 
ענבר לניר (צילום פייסבוק)
ענבר לניר זכתה אתמול בערב (שבת) באליפות העולם בג'ודו בקטגוריית משקל עד 78 ק"ג, ותודות לזכייה היא קטפה מענק בגובה של 200 אלף שקל מהוועד האולימפי בישראל שיתמרץ אותה על ההישג.
בריאיון שהעניקה לאתר N12 היא שיתפה בתחושות שלה: "ציפיתי מעצמי לעלות על הפודיום, אבל בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שככה זה יסתיים. נלחמתי נגד כל הטופ העולמי במהלך התחרות, אבל האמנתי בעצמי שאני מסוגלת לעשות את זה ולנצח אותן".
לניר התייחסה למצב בארץ ולמבצע "מגן וחץ" שהסתיים אתמול בערב, ולכך שהקדישה את המדליה שלה לתושבי הדרום: "קודם כל, המשפחה שלי גרה בדרום במושב קלחים, בין נתיבות לבית קמה, ואי אפשר להתעלם מהחדשות שמגיעות מהארץ, זו המדינה שלי. לא חשבתי על זה בזמן התחרות, אבל שמחתי לתת איזושהי נקודת אור בתוך התקופה הקשה הזאת".
לניר התייחסה לאולימפיאדה הקרובה והאם היא מעוניינת להשתתף בה: "אמן. קודם כל המטרה היא להירגע ולנקות את הראש. יש עוד המון תחרויות בדרך, כולל אליפות אירופה עוד השנה. אבל ברור שכבר רואים באופק את פריז והלוואי שאני אשמיע גם שם את התקווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה