עסקי ספורט

המהפכה במכבי ת"א נמשכת: עוד בכיר במועדון סיים את תפקידו

המהפכה הגדולה במכבי תל אביב נמשכת: אחרי שרון תמם, גם ברק יצחקי, המנהל המקצועי, עוזב את המועדון: "זו לא החלטה קלה, תמיד נתתי 100% מעצמי"
מערכת ice | 
ברק יצחקי (צילום האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
מכבי תל אביב רשמה עונה רעה מאוד מבחינתה בליגת העל וסיימה אותה ללא אף תואר. הבעלים מיץ' גולדהאר, ככל הנראה הבין שצריך לעשות שינוי קיצוני והחל במהפכה. בשלב הראשוני, שרון תמם, המנכ"לית ב-12 השנים האחרונות, עזבה את המועדון ובמקומה הגיע בן מנספורד, ששימש בעבר כמנכ"ל הקבוצה הצהובה מתל אביב.
היום (רביעי) המהפכה במכבי תל אביב נמשכת, זאת לאחר שברק יצחקי, המנהל המקצועי של המועדון, החליט לעזוב בתום העונה. יצחקי אמר אחרי שהודיע על עזיבה: "ברצוני להודות למיץ' על האמון שנתן בי כשקיבלתי את התפקיד. תמיד נתתי 100% בטוב וברגעים הקשים והצבתי את האינטרסים של המועדון מעל לכל. זו לא החלטה קלה לעזוב מקום אותו אתה כל כך אוהב ומעריך. למכבי תמיד יישאר מקום מיוחד אצלי בלב".
הבעלים, מיץ' גולדהאר, אמר: "ברק עבד במשך שנים רבות במכבי והיה מהימן ונאמן למועדון. ברק הוא אדם עם יושרה ואני מאוד מעריך את תרומתו למועדון כמו גם את העובדה שנשאר בתפקידו עד תום עונה מאתגרת זו. כולנו מאחלים לו בהצלחה בכל דרך חדשה בה יבחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה