עסקי ספורט

הפועל ת"א בצרות? זו התביעה שהוגשה על ידי הבעלים לעתיד

הבעלים העתידיים של הפועל ת"א הגישו תביעה נגד הבעלים הנוכחיים בטענה שהפרו את ההסכם שנחתם בין השניים, במסגרתו הבעלים כרגע היו עתידים לקחת על עצמם את כל החובות ולא להעביר על הבעלים החדשים או על הקבוצה את הסכומים
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
לפני כמעט חודשיים נודע כי קבוצת הכדורגל, הפועל תל־אביב, נמכרה לידי קבוצת משקיעים אמריקנים, ובהם האחים דייוויד ומייקל מינצברג. היום מתברר כי הצעד שנועד לשפר את מצבה של הקבוצה לא הולך להיות ממש פשוט וזה עוד לפני שהחלפת הבעלות החלה.
על פי פרסום של ONE, הבעלים העתידיים הגישו תביעה נגד הבעלים הנוכחיים בטענה שהפרו את ההסכם שנחתם בין השניים, במסגרתו הבעלים כרגע היו עתידים לקחת על עצמם את כל החובות ולא להעביר על הבעלים החדשים או על הקבוצה את הסכומים. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א והאחים גם קראו להוציא לנתבעים צו אכיפה להסכם.
במסגרת התביעה טוענים האחים יש להם ראיה שמוכיחה כי הבעלים הנוכחיים, האחים ניסנוב, דווקא כן הותירו להם חובות. המסמך המדובר הוא מסמך של ביטוח לאומי שאמור להיות מועבר לבעלים החדשים, בסכום שעולה על חצי מיליון שקל.
לצד זאת, התובעים טונים כי האחים ניסנוב פעלו כדי לדחות חובות למועד שאחרי החלפת הבעלות בניגוד להסכם. הם מוסיפים וטוענים כי לרוכשים החדשים היו חששות שזה יהיה המצב ולכן כבר שלחו בעבר מכתב התראה לבעלים היוצאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה