עסקי ספורט

למרות דחיית הדיון, 6 שחקנים מורחקים מהדשא: זו הסיבה

עולם הכדורגל הישראלי תופס לא מעט כותרות בשבוע האחרון ולא בהכרח לטובה. בעקבות התקרית האלימה במשחק בין מכבי חיפה ובין הפועל באר שבע, הדיין קבע כי הדיון ידחה לשבוע הבא, אך הוא כבר מרחיק שישה שחקנים החל מהמשחקים הקרובים
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
עולם הכדורגל הישראלי תופס לא מעט כותרות בשבוע האחרון ולא בהכרח לטובה. ביום שני נפגשו הקבוצות מכבי חיפה והפועל באר שבע במסגרת הליגה הלאומית, ואחרי ניצחון של זו האחרונה החל פרץ אלימות גדול בין השחקנים של היריבות. לפי הדיווחים מהמקום, אבטחת נפצעה פונתה למיון.
המקרה כמובן עבר לבחינה של בית הדין והיום אנו מגלים אילו שחקנים מורחקים בעונש ראשוני. לפי ONE, מתברר כי היום נציגי הקבוצות היו אמורים להגיע לדיון הרשמי בנושא, אך הדיין ישראל שמעוני החליט לקבל את בקשתה של מכבי חיפה לדחות את הדיון בשבוע כדי שיוכלו להגיע מוכנים יותר.
לצד ידיעה זו נודע כי יורחקו, עוד לפני הדיון, השחקנים עבדולאי סק, יוג'ין אנסה, מיגל יטו, אדריאן פאור, באסם זערה שאפי סוליימאב. שניים מחיפה וארבע באר שבע. הדיין נימק והסביר כי החלטה זו מבוססת על התיעוד המצולם שקיים עד כה מהתקרית וגם חלקית על כך שהדיין צפה באירועים בזמן אמת. הוא מבהיר כי ההחלטה הנוכחית לא מעידה על היקף האחריות של כל אחת מהקבוצות וכי הנושא הזה ייקבע בדיון שנדחה לשבוע הבא.
למרות זאת, השחקנים יושעו כבר החל מהמשחק הקרוב של כל אחת עם יריבתה הבאה. מכבי חיפה צפויה לפגוש החודש את מכבי תל־אביב, והפועל באר שבע תפגוש מ.ס אשדוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה