עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו נפרדים? הכוכב שובר שתיקה

כריסטיאנו רונאלדו שם סוף לשמועות על פרידה שלו ושל בת זוגו, ג'ורג'יניה רודריגז, עם פוסט דביק במיוחד שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגתו ג'ורג'יניה רודריגז (צילום אינסטגרם/ ג'ורג'יניה רודריגז)
לאחרונה, ישן שמועות רבות על משבר חריף בזוגיות בין כריסטיאנו רונאלדו, כוכב הכדורגל הגדול, לבין בת זוגו, ג'ורג'יניה רודריגז, שעל פי דיווחים הם נפרדו, רונאלדו החליט לשים סוף לשמועות (בינתיים) עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא העלה תמונה שלו יחד איתה, וכתב: "לחיי האהבה".
הפוסט של רונאלדו הפך לוויראלי במיוחד והגיע כבר למעל 14 מיליון לייקים, כאשר השניים אף מתנשקים בפוסט ומרימים יחדיו לחיים. כזכור, לפני מספר חודשים ב-'Sociliaté' הארגנטינאי, בתוכנית Telecinco, חשפו כי רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'יניה, נמצאת במשבר ביחסים ביניהם וכי יש "קרירות ביחסים בין השניים". בדרום אמריקה בטוחים שהפורטוגלי והדוגמנית הספרדייה נשארים יחד "מטעמי נוחות" וכי הקשר ביניהם מביא להם "חוזי פרסום ענקיים".
בארגנטינה, אשת הולדתה של ג'ורג'יניה, הנושא נמצא חזק בכותרות. העיתונאי שהביא את הדיווח על ההתקררות ביחסים, גונסאלו ואסקז, טען כי "כל האזעקות נשמעו", וכי "האכזבה של רונאלדו במונדיאל בקטאר גרמה למשבר שדחק הצידה את החתונה שתכננו לקיים אחרי גביע העולם". בנוסף נטען כי רכב הרולס רויס היוקרתי שקנתה ג'וג'יניה לרונאלדו היה נטו כדי  לנסות ולהסיח את דעתו מהימים הלא פשוטים שעוברים על הזוגיות שלהם. כעת, רונאלדו כאמור שם סוף לשמועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה