עסקי ספורט

אחרי החרם על ישראל: זאת המדינה שתארח את המונדיאליטו

ארגנטינה תארח את אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20 אחרי שאינדונזיה, בה היה אמור להתקיים הטורניר, סירבה לארח את הקבוצה הישראלית
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
פיפ"א הכריזה היום (שלישי) כי אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20 - "המונדיאליטו" - תתקיים בארגנטינה במקום אינדונזיה שסירבה לארח את הנבחרת הישראלית. האליפות תתקיים החל מה-20.5 עד ל-11.6.

כזכור, פיפ"א הודיעה בחודש שעבר כי הגרלת שלב הבתים של גביע העולם עד גיל 20 שהייתה אמורה להתרחש בעוד חודש וחצי באינדונזיה בוטלה. מהלך זה מגיע על רקע המחאות שפרצו במדינה נגד השתתפות ישראל בטורניר. על פי ההערכות דאז אירוח הטורניר יעבור למדינה אחרת.
לאחר שהנבחרת הצעירה של ישראל העפילה לשלב הבתים של גביע העולם עלו המון שאלות לגבי השתתפותה בטורניר מכיוון שאינדונזיה הינה מדינה מוסלמית הנחשבת עוינת לישראל ולשתיים אין יחסים דיפלומטיים.
כמו בגביע העולם האחרון שהתרחש בקטאר, בו ישראלים יכלו להיכנס למדינה בזמן הטורניר, גם אינדונזיה התחייבה שהנבחרת תוכל להיכנס למדינה אך טרם ההגרלה התרחשו הפגנות בעיר הבירה, ג'קרטה, בהשתתפות מאות תושבים שדרשו את הסרתה של ישראל מהטורניר.
במהלך המחאות במדינה, יותר מ-100 אנשים חסמו כבישים בג'קרטה, נופפו בדגלים לבנים שעליהם הופיעה השהאדה וקראו "אללה הוא אכבר" ו"ישראל, צאי מאליפות העולם עד גיל 20".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי! הנבחרת שלנו תוכל ללמוד כדורגל מארגנטינה... (ל"ת)
    אריאלייהו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור