עסקי ספורט

בדרך החוצה? שחקני באיירן מינכן דורשים את סילוק הכוכב

צרות באלופה הגרמנית. בסיום משחק רבע גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן למנצ'סטר סיטי בו הגרמנים הפסידו 0:3 הכה שחקן הקבוצה, סאדיו מאנה, את חברו, לירוי סאנה. כעת, שחקנים בקבוצה דורשים לסלקו מהקבוצה
מערכת ice | 
באיירן מינכן
שחקנים מקבוצת הכדורגל באיירן מינכן דורשים מהנהלת הקבוצה לשחרר את שחקן הקבוצה, סאדיו מאנה, לאחר שזה הכה את חברו לקבוצה, לירוי סאנה, בתום משחק רבע גמר ליגת האלופות בו הפסידו הגרמנים למנצ'סטר סיטי 0:3, כך מפרסם העיתונאי פלוריאן פלטנברג מה"בילד".
על פי הפרסום, לאחר המשחק מאנה הכה באגרופו את חברו לקבוצה בעקבות עימות מילולי במהלך המשחק. לאחר שהשניים רבו על כר הדשא, בחדר ההלבשה הסנגלי פנה לגרמני, התעמת איתו ובסופו של אירוע אף הכה אותו בפניו. כתוצאה מהאירוע, שהסתיים רק בהתערבות השחקנים, סאנה דימם בשפתו.

סאדיו מאנה הגיע רק בקיץ האחרון לאלופה הגרמנית וזו במטרה להחליף את חלוצה המוביל בעשור האחרון, רוברט לבנדובסקי, שעזב הקיץ לברצלונה. הגרמנים שילמו לקבוצתו הקודמת, ליברפול כ-32 מיליון יורו. מאנה עצמו אינו נמצא בעונה טובה בה כבש רק 11 שערים בכל המסגרות ונראה כי התסכול על יכולתו ועל ההפסד הצורם לאנגלים גרם למהומה.
כעת נותר לראות כיצד תגיב הנהלת באיירן מינכן והאם יסתפקו בקנס, השעיה או שאכן יחתכו את השחקן מהקבוצה על פי בקשת מספר שחקנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה