עסקי ספורט

לברון ג'יימס לוקח סטרואידים? "יש לנו את אותו סוחר"

לוחם ה-UFC לשעבר צ'ייל סונן טוען כי כוכב ה-NBA שומר על כושר גם אחרי כמעט 20 שנה בליגה בעזרת "דיאטת לאנס ארמסטרונג" - הכוללת שימוש תדיר בחומר האסור המכונה EPO
מערכת ice | 
לברון פליי (צילום אינסטגרם)
האם כוכב ה-NBA לברון ג'יימס משתמש סטרואידים? כך לפחות טוען לוחם ה-UFC לשעבר צ'ייל סונן.
המתאבק, שבעצמו הושעה מהענף בגלל שימוש בסמים משפרי ביצועים, אמר שהכוכב שומר על הכושר שלו בגיל 38 על ידי מה שהוא מכנה כ"דיאטת לאנס ארמסטרונג" – הכוללת שימוש תדיר בחומר האסור המכונה EPO - הורמון שתפקידו להגביר את קצב ייצור תאי הדם האדומים, ולהעניק תחושת רעננות פיזית גם אחרי מאמץ גבוה. סונן טען בנוסף כי לג'ימס ולו יש את אותו סוחר. 
"אם העולם יבין מה לברון עשה, כמו שחקני כדורסל אחרים שישמעו מה לברון עושה ויאמרו 'אוי, אבל זה לא משנה'. אם היית יודע מה משפרי הביצועים האלה עשו, אז היית יודע למה זה משנה, אמר סונן בפודקסט Flagrant.
"יש לנו את אותו דילר, אני יודע בדיוק מה הוא עושה. EPO חשוב, זו הסיבה שלברון לוקח את זה. זה משנה. EPO מגביר את תאי הדם האדומים שלך, מה שנותן לך סיבולת כך שתוכל לשחק לאורך כל המשחק. אתה יכול לירות לקלוע הרביעי בדיוק כמו ברבע הראשון. זה המלך של משפרי הביצועים".
כמובן שהטענות של סונן לא הוכחו מעולם. ב-NBA עורכים בדיקות סמים שגרתיות, וג'יימס מעולם לא נתפס בחשד לשימוש בחומרים משפרי ביצועים. העונה לברון העמיד ממוצעים של 29.5 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים, עד שנפצע לאחרונה והושבת לתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה