עסקי ספורט

שוב מסתבך: הגולפאי האגדי נתבע ב-30 מיליון דולר

טייגר וודס שוב מסתבך בעקבות מערכת יחסים שנגרמת רע. לאחר שפרשת סיום נישואיו לאלין נורדגרן עלתה לכותרות לפני למעלה מעשור, כעת גם האקסית הטרייה תובעת ממנו 30 מיליון דולר. זו הסיבה
מערכת ice | 
טייגר וודס (צילום עריכה פקסלס)
באוקטובר האחרון הגולפאי האגדי טייגר וודס וחברתו בשנים האחרונות, אריקה הרמן, נפרדו וכעת היא תובעת אותו על סך 30 מיליון דולר.
לטענתה של הרמן, השניים שגרו באחוזה מפוארת בפלורידה רומתה לעזוב את הבית וטענה כי על פי הסכם בעל נותרו לה עוד חמש שנים לגור בבית.
עורכי דינו של וודס, לעומת זאת, טענו שלא קיים הסכם כזה וכי הרמן הייתה בסך הכול אורחת בבית ולא יכולה לטעון לזכויות של דיירת. "במהלך מערכת היחסים שלהם, וודס הזמין את הרמן לגור איתו כאורחת בבית המגורים", כתבו עורכי הדין כפי שפורסם ב-TMZ.

"וודס מעולם לא ניהל משא ומתן על הסכם שכירות בעל פה עם הרמן. מעולם גם לא היה הסכום שכירות כתוב בין וורד או הנאמנות, לבין הרמן. וודס מעולם לא העביר להרמן זכויות בעלות או זכויות בעלות על בית המגורים", סיכמו עורכי הדין.
עורכי הדין גם הכחישו את ההאשמות לפיהן וודס השאיר את הרמן בקור, לאחר שלטענתה, כוכב הגולף רימה אותה לחשוב שהם יוצאים ל"חופשה קצרה" ונטש אותה בשדה התעופה לפני שהודיע לה שהיא מסולקת מהבית.
לטענתם, וודס סידר להרמן את האפשרות "להישאר באתר נופש יוקרתי מקומי" ואף "סיפק כספים כדי שהיא תוכל להגיש בקשה למגורים חדשים".
נראה שמדובר בניסיון של הרמן לצאת מהסכם הסודיות שעליו חתמה באוגוסט 2017 כשחלה לצאת עם וודס. בשבוע שעבר הגישה הרמן תביעה נגד וודס להסירו מה-NDA, תוך ציון חוק המאפשר לבטל חוזים כאלה אם יש הוכחה לתקיפה מינית או הטרדה.
למרות הבקשה, לא עלתה שום טענה לתקיפה או הטרדה מינית במסמכים שהוגשו לבית המשפט.
כזכור, וודס עצמו הסתבך בעבר עם אשתו לשעבר, אלין נורדגרן, כאשר בגידותיו הרבות נחשפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה