עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו מחכה: האם כוכב ריאל מדריד יצטרף?

האם כוכב הכדורגל הקרואטי לוקה מודריץ' בדרך לעזוב את ריאל מדריד אחרי 11 עונות? חוזהו של השחקן נגמר בתום העונה ונראה כי סיכויי העזיבה גבוהים מההישארות. האם יחבור לכריסטיאנו רונאלדו בערב הסעודית?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר (צילום אל נאסר)
בשנת 2012 ריאל מדריד רכשה את לוקה מודריץ' מטוטנהאם בסכום של כ-30 מיליון פאונד ואף אחד לא ציפה כי שיתוף הפעולה הזה יהיה מוצלח כל כך. כעת, נראה שעם סיום חוזהו של הקשר בן ה-37, הרומן בין השחקן לקבוצה ייגמר.
מודריץ' נכון לעכשיו לא חתם על חוזה חדש ועל פי דיווחים בקבוצה מחכים לשלבים יותר מאוחרים של העונה על מנת ולראות האם להם ולקשר יתאים להאריך את הקשר בעונה נוספת. 
נראה כי במידה ומודריץ' לא יאריך את החוזה בריאל מדריד הוא יצטרף לחברו לשעבר בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, ויעבור לשחק באל נאסר הסעודית. 

השחקן, שקיבל זימן למשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2024 שיתקיימו בסוף החודש, נראה שלא מתכוון לפרוש ואפילו לא מראה סימנים בכיוון. רבים חשבו שלאחר מונדיאל 2018 בו הצעיד את קרואטיה להישג השיא של הנבחרת (סגנות), הוא יפרוש מהנבחרת, אך הוא המשיך גם למונדיאל קטאר וכמעט הצליח לשחזר את ההצלחה (הגיעו לחצי הגמר).
האם מודריץ' אמר את המילה האחרונה בכדורגל האירופי או שהוא יחתום על חוזה חדש? כנראה שנצטרך להמתין לסוף העונה ואולי גם לחתימה של מאמן אחר בקבוצה במקום קרלו אנצ'לוטי שלגביו ישנם דיווחים כי יעזוב בתום העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה