עסקי ספורט

עמותת ספיישל אולימפיקס ישראל במפגש עם שר התרבות והספורט

עמותת ספיישל אולימפיקס ישראל נפגשה עם שר התרבות והספורט מיקי זוכר, שם הוצגה לו הפעילות של העמותה וגם בעיות שהעמותה חווה. השר מצידו חידד את החשיבות של ספורט עבור אנשים עם מוגבלויות
מערכת ice | 
ספיישל אולימפיקס (צילום יח"צ)
עמותת ספיישל אולימפיקס ישראל הינה עמותה הפועלת למען אנשים עם מוגבלויות ומשפחותיהם באמצעות תוכניות ספורט, פעילויות ומשחקים. הארגון מספק הכשרות, קורסים ומוביל אתיקה מקצועית לצד תחרויות מונגשות בארץ ובחו"ל עבור ילדים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית תקשורתית לאורך כל השנה בענפים אולימפיים שונים .
אתמול בערב (שני) התקיימה פגישה בין שר התרבות והספורט מיקי זוהר לבין שלל בכירים בעמותה: ראש מטה השר חן אביטן, נשיא ספיישל אולימפיקס מיכאל קליינר, מנכ"לית ספיישל אולימפיקס שרון לוי בלנגה וסמנ"כלית ספיישל אולימפיקס קרן שרעבי. בפגישה הוצגה הפעילות הרב ענפית של ספיישל אולימפיקס ואחוזי האוכלוסייה הגבוהים שהארגון מבקש עבורם מענה בספורט לאורך השנה וגם לקראת המשחקים הבינלאומיים בברלין המתקיימים ביוני הקרוב.
השר מצידו נענה בחיוב וחידד את החשיבות של הספורט עבור אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית. בספיישל אולימפיקס ציינו שהפגישה הייתה חיובית ומצפים לפריצות דרך ממדיניות המובלת ע"י השר אל השינוי החברתי אותו ירגיש כל אדם עם מוגבלות שירצה לעסוק בספורט ולפתח זהות של ספורטאי אולימפי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה