עסקי ספורט

זה רשמי: נובאק ג'וקוביץ' סורב להיכנס לארה"ב

נובאק ג'וקוביץ' הודיע רשמית כי בעקבות סירובה של ארה"ב להיכנס למדינה הוא לא ישתתף בטורנירים אינדיאן וולס ומיאמי. בעוד כחצי שנה אליפות ארה"ב הפתוחה תתקיים, האם השתתפותו בספק?
מערכת ice |  1
נובאק גוקוביץ (צילום אינסטגרם)
עכשיו זה רשמי. נובאק ג'וקוביץ' הודיע רשמית כי לא ישתתף בטורנירים אינדיאן וולס ומיאמי, לאחר שלא קיבל אישור כניסה לארה"ב. הטניסאי הסרבי אינו מחוסן לנגיף, ולכן נמנע ממנו לקבל ויזה להשתתף בטורניר – למרות בקשתו להחרגה בחודש שעבר.
בזמן ההמתנה של ג'וקוביץ' לאישור המיוחל, הגיעו לעזרתו שני סנאטורים ממדינת פלורידה, שאחד מהם, ריק סקוט אף תקף את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ואמר: "ג'ו ביידן אמר שהקורונה נגמרה. לא הגיוני שהוא אומר את זה ואז מונע מג'וקוביץ' להיכנס למדינה. הוא צריך לתקן את זה עכשיו, ולתת לו להתחרות".

התמיכה בג'וקוביץ' לא נגמרה שם, גם איגוד הטניס האמריקאי פרסם הודעת תמיכה: "נובאק ג'וקוביץ' הוא אחד האלופים הגדולים שהספורט ידע. האיגוד מייחל שבקשתו להיכנס למדינה תתקבל ושהאוהדים יוכלו לראות אותו משחק בטורנירי אינדיאן וולס ומיאמי".
כזכור, ג'וקוביץ' החמיץ שני טורנירי גראנד סלאם (אוסטרליה הפתוחה וארה"ב הפתוחה) בשנת 2022 בדיוק מאותה הסיבה – סירובו להתחסן נגד מחלת הקורונה. בטורניר אוסטרליה הפתוחה האחרון, ג'וקוביץ' כבר הורשה להיכנס למדינה ואף זכה בטורניר. בעוד כחצי שנה תתקיים אליפות ארה"ב הפתוחה הבאה, האם עד אז ג'וקוביץ' יקבל אישור להיכנס למדינה? עוד ימים יגידו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזוי לחלוטין, כמה בוקים היינקים
    המאיר הראשון 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם מעדיפים תמיכה של כמה מאות אלפים מחברת מודרנה מאשר עשרות מיליונים שייכנסו לקופה מהצופים שיבואו לראות את הגוקר על המגרש.
    סגור