עסקי ספורט

לאחר הסערה מנהלת הליגות מודיעה: "המשחק יתקיים כרגיל"

מנהלת הליגות לכדורגל הודיעה היום כי המשחק המתוכנן בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים יתקיים כרגיל לאחר שמתחם האימונים של הקבוצה עלה באש לפנות בוקר
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
המשחק יתקיים כרגיל- כך מודיעה מנהלת הליגות לכדורגל לאחר שלפנות בוקר היום (ראשון) שריפה פרצה במתחם האימונים של הפועל תל אביב ועלה חשש לקיום המשחק של הקבוצה נגד בית"ר ירושלים שיתקיים הערב באצטדיון טדי.
החשש מאי קיום המשחק עלה לאחר שהצוות המקצועי לא יכול היה להיכנס למתחם על מנת לאמוד את הנזק ולא היה ניתן לדעת איזה ציוד חסר לצורך קיום המשחק, אם בכלל. לאחר שניתן האישור, עובדי המועדון גילו כי ציוד המשחק שהוכן מבעוד מועד נשמר בתוך תיבת ברזל ומוכן לשימוש.
מנהלת הליגות הודיעה למועדון כי : "נסייע לכם כלכלית ברכישת ציוד ובכל מה שצריך”. מנהלת הליגות לכדורגל מסרה: "לאחר שיחות עם מנכ״ל הפועל תל אביב ולאחר שווידאנו כי לקבוצה יש את הציוד הנדרש לקיום המשחק, נבקש להבהיר כי המשחק המתוכנן בין בית״ר ירושלים להפועל תל אביב יתקיים הערב במועד המתוכנן. אנו עומדים בקשר רציף עם הנהלת הקבוצה ומשטרת ישראל ונמתין לתוצאות חקירת המקרה הקשה והמצער. אנו קוראים לאוהדי שתי הקבוצות לכבד את אוהדי ושחקני הקבוצה היריבה ולהתנהג בהתאם”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה