עסקי ספורט

מיקרוספוט ישראל מרגשת: עובדי החברה רצו מרתון עם ספורטאי ספיישל אולימפיקס

"יש לנו המון מה ללמוד מאנשים ששונים מאיתנו, החברות הזו תורמת בהמון מובנים - מעבר לספורט", נמסר מהחברה ששיתפה פעולה עם קבוצת ספורטאים עם צרכים מיוחדים
מערכת ice | 
מיקרוסופט ישראל ספיישל אולימפיקס
ביום שישי האחרון, התקיים מרתון תל אביב. לצד המקצים הרגילים, אחרי חודשי אימון משותפים - עשרות עובדי מיקרוסופט בישראל וספורטאי ספיישל אולימפיקס עם צרכים מיוחדים, רצו יחד במרתון. "יש לנו המון מה ללמוד מאנשים ששונים מאיתנו, החברות הזו תורמת בהמון מובנים - מעבר לספורט".
זאת לא היוזמה המבורכת היחידה שהתקיימה באירוע. במרתון לקחו חלק גם קבוצה של 32 משתתפים מעמותת "חלאסרטן" שהוקמה בהשראתה של טל יעקבסון ז"ל – הקבוצה כללה את קבוצת תל אביב בוגרים, תל אביב יאנג, הרצליה, ירושלים וחיפה. הריצה לא הייתה במטרה לשבור שיאים וכל אחד מ-32 המשתתפים העמיד לעצמו את המטרה, חלקם היו חולים ומחלימים שמבחינתם להצליח לרוץ את התחרויות הקצרות יותר (5 ק"מ ו-10 ק"מ) היו המטרה.
שחר ג'וס, מנהלת קבוצת תנועה בקהילת "חלאסרטן", מסרה: "מרתון תל אביב – נפלא כתמיד. השנה רצנו כ-30 חברים ומאמנים של קבוצות התנועה של חלאסרטן. חלק רצו חצי מרתון, חלק רצו 10 ק"מ וחלק 5 ק"מ. הייתה ריצה, הייתה הליכה וגם זחילה. העיקר מבחינתו הוא להיות בתנועה. האווירה הייתה משוגעת, היה כיף גדול וסיפוק ענק לראות את כולם מסיימים ומחויכים! אין תחושה טובה מזו ואין על הקהילה הזו שמקדמת ודוחפת ושם תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה