עסקי ספורט

תופסים אמריקה: הבקרה התקציבית בודקת את רוכשי הפועל ת"א

ההתאחדות לכדורגל בוחנת את מהימנות קבוצת הרוכשים האמריקאית המעוניינת להעביר אליה את הבעלות על הפועל ת"א. במידה והבדיקות יעברו בהצלחה, ניתן יהיה להתקדם בעסקה המסקרנת שיכולה לשנות את פני הקבוצה ואולי הליגה כולה
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
תהליך מכירת קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב עובר לשלב הבא, והרשות לבקרת תקציבים של ההתאחדות לכדורגל החלה לערוך בדיקות על קבוצת הרכישה האמריקאית בראשות האחים מינצברג.
אתר ONE פרסם כי אחרי הפנייה של קבוצת מינצברג לוועדה להעברות זכויות הניהול בהתאחדות לכדורגל, אנשי הבקרה התקציבית בראשות יושבת הראש סיגלית סייג החלו בבדיקות מעמיקות על קבוצת הרכישה, כפי שנעשה במקרה של השייח' מדובאי חמד בן ח'ליפה שרצה לרכוש 50 אחוז מהבעלות על מועדון בית"ר ירושלים, מאחר ומדובר בתושבי חוץ עם כל המשתמע מכך.

גם היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד עמית פינס בוחן את מהימנות ההסכמים בין הפועל תל אביב לקבוצת הרכישה. במידה והבדיקות של הבקרה התקציבית ויועמ"ש ההתאחדות יסתיימו בהצלחה, יהיה ניתן לעבור לשלב הבא בוועדה להעברת זכויות הניהול.
השבוע פורסם כי מכירת הקבוצה עלולה לעמוד בפני מכשול רציני, מאחר והתאחדות הכדורגל העולמית פיפ"א הודיעה למועדון כי היא חוזרת לדון בחובות ובתביעות העבר שלו, ובאם ניתן להשליך אותם על ההנהלה הנוכחית.
"לאחר שנה וחצי של דיונים, התקבלה הערב הודעה במועדון ממוסדות ה-CAS כי כל 9 הערעורים מול התביעות של השחקנים הזרים שתבעו את המועדון התקבלו – וכל הסנקציות על המועדון בעניין אותם חובות בוטלו. כזכור, המועדון התמודד בשנים האחרונות עם קשיים שהעיבו על ההחלטות שהתקבלו בעניינה. פיפ"א תצטרך כעת להחליט אם ברצונה לחדש את ההליכים כנגד הקבוצה, אם בכלל", מסרה הקבוצה בהודעתה המקורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה