עסקי ספורט

כוכב מכבי חיפה עזב את הקבוצה: חתם ביעד חדש

נטע לביא, הקפטן של מכבי חיפה, חתם רשמית בגמבה אוסקה היפנית וישתכר בכמיליון יורו לעונה, כאשר הירוקים יכניסו חצי מיליון יורו לקופת המועדון
מערכת ice |  1
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
נטע לביא בן ה-26, הקפטן של מכבי חיפה ואחד הכוכבים הגדולים ביותר בקבוצה, חתם היום (שישי) באופן רשמי וסופי בקבוצת גמבה אוסקה היפנית, כאשר בימים הקרובים הוא ימריא ליפן כדי להצטרף לחבריו החדשים בקבוצה.
על פי הסיכום בין שני הצדדים, מכבי חיפה תקבל מאוסקה 500 אלף יורו עבור כרטיס השחקן של לביא, כאשר הקשר מצדו יקבל שדרוג משמעותי בשכרו והוא ירוויח כמיליון יורו בקבוצתו החדשה.
לביא בן ה-26 גדל במכבי חיפה ושיחק בשורותיה לאורך כל הקריירה. הוא זכה עימה בשתי אליפויות ובגביע המדינה אחד בשנת 2016. בשנתיים האחרונות לביא היה אחד הברגים המשמעותיים הזכייה של הירוקים באליפות ובהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהוא הופך גם לברומטר חשוב מאוד בנבחרת ישראל ומבסס את מעמדו כקשר הטוב בליגה.
כזכור, לפני שנה לביא כבר היה מעוניין לעזוב את האלופה אחרי שקיבל הצעה מפתה במיוחד מקבוצת צסק"א מוסקבה הרוסית, כאשר יעקב שחר הבעלים של הירוקים שכנע אותו להישאר ולעזור לחיפה לזכות באליפות, מה שגם קרה בסופו של דבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פלופ
    ירון 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שנה חוזר לישראל
    סגור