עסקי ספורט

ליאו מסי יפגע? המהלך הדרמטי של קבוצתו נחשף

ליאו מסי יחזור מחר סוף סוף למגרשים אחרי פגרה ארוכה מאז הזכייה של ארגנטינה במונדיאל במדיה של קבוצתו פאריס סן ז'רמן, אך על פי דיווחים באירופה הקבוצה לא מתכננת לעשות לפרעוש טקס חגיגי אחרי הזכייה. הפרעוש יפגע?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. הפרעוש רשם את ההישג הגדול ביותר שלו עד היום בקריירה העשירה ורבת ההישגים שלו, כאשר זכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים על צרפת אחרי 3:3 מטורף ב-120, אחרי שמסי בעצמו כבש שני שערים.
אחרי שחזר מחופשה ארוכה, מסי חזר לאימונים פאריס סאן ז'רמן וזכה לכבוד רב אחרי ששחקני הקבוצה ערכו עבורו טקס חגיגי, זאת למרות שמדובר בקבוצה צרפתית שנפגעה מהניצחון של מסי וארגנטינה בגמר המונדיאל, כשגם הרבה מאוד טראש טוק הגיע לאחר מכן.
מחר (רביעי) מסי סוף סוף יחזור לכר הדשא אחרי הפסקה לא קצרה ויעלה לשחק לראשונה בשנת 2023, כאשר האלופה תפגוש במסגרת המחזור ה-18 של הליגה את אנג'ה האחרונה בטבלה. על פי דיווחים בצרפת, אלוף העולם הטרי לא צפוי לטקס חגיגי בעקבות הזכייה שלו במונדיאל, זאת לאחר שכאמור נערך עבורו טקס חגיגי באימון. מה שמעניין מאוד יהיה לראות זה איך תהיה קבלת הפנים של הקהל הצרפתי לפרעוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה