עסקי ספורט

פרשן הספורט באמירות קשות: "צריך לפרק לאוהדים את העצמות"

אריה מלינאק, פרשן הספורט, נקלע לוויכוח סוער עם שדרן הספורט שרון דוידוביץ' ב-103FM במהלכו טען: "באים בתלונות למשטרה על זה שאין משילות. צריך לפרק להם את העצמות. כן! כן!"
מערכת ice |  5
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
בתחילת השבוע אירע אירוע חמור מאוד באצטדיון בנתניה במהלך המשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה בו ניצחו הירוקים 0:2, כאשר במהלך המשחק השוטרים עלו ליציע שם התפתחה תגרה קשה בינם לבין אוהדי מכבי חיפה, שנמשכה גם מחוץ לאצטדיון, במהלכה נפצעו 11 שוטרים, נזרקו רימוני אלם וגז לעבר האוהדים ומגרש הכדורגל הפך לשדה קרב של ממש.
אתמול (שלישי) במהלך דיון הודות התגרה הקשה ברדיו 103FM, התחולל ויכוח סוער בין פרשן הספורט אריה מליניאק, לבין שדרן הספורט שרון דוידוביץ'. במהלך הדיון, רב פקד דרור כחלון, דובר מרחב השרון, התייחס על שארע במקום ועל הסיבות בגינן נכנסו כוחות המשטרה אל תוך היציעים: "אנחנו מדברים פה על אירוע אלים, אני אחד שמשרת בארגון שלושים שנה, לא מכיר דבר כזה. לא זוכר שסיימתי הפגנה עם 11 שוטרים פצועים, עם סוסים פצועים עם חשש לשבר ברגליים".
הדיון הפך לסוער, ובמהלכו מליניאק אמר: "החברה לא מעניינת אותי ולא מעניין אותי כלום. באים בתלונות למשטרה על זה שאין משילות. צריך לפרק להם את העצמות. כן! כן!". דוידוביץ' הגיב ואמר "צריך לשנות את הדיסקט, לא עושים ככה", ומליניאק ענה: "אתה שותף לתקשורת שלוקחת את הצד של האוהדים בלי לבדוק את העובדות".
דוידוביץ' שאל את הדובר האם לדעתו באירוע נשמר הסדר הציבורי, ועל כך ענה כחלון: "לפני הסדר הציבורי, יש שאלה של בטיחות. השוטרים נכנסו בשל סוגיה בטיחותית. זוהו אנשים, אוהדים של חיפה שישבו על המעקה ביציע העליון, כששתי הרגליים שלהן באוויר. האנשים האלה יכולים ליפול לתוך היציע התחתון. אין צורך להסביר לכם במה זה כרוך שאדם יכול ליפול ליציע התחתון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    על פי הדובר, מכיוון שחששו ששני אוהדים
    רגע חושבים 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפלו, נכנסו ליציע ופוצצו הרבה אוהדים במכות. עושה מהון היגיון, ככה מצילים אנשים מנפילה. אחרי שתוקפים את האוהדים באלות ושאר אביזרים שיש, למשטרת ישראל, מתפלאים שאוהדים זועמים ומנסים להגן על עצמם מתקיפות נוספות. נשמע כמו עלילה הזויה של קומדיה סוג ג', הבעיה שזה כאן בארץ, אמיתי לגמרי.
    סגור
  • 4.
    רימון אלם חחח
    פלוני אלמוני 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בהלם מרמה של הכותב. רימון הלם. הבן שלי בן 6 כותב מדוייק יותר.
    סגור
  • 3.
    זה בור בלי סוף
    חחח 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אנחנו רוצים לתת משילות למשטרה צריך שתהיה איזה מידה של יושר והגינות..לצערנו למשטרה מתגייסים בני מיעוטים וכאלה שאין להם בגרות...אמרתי משהו על יושר???
    סגור
  • 2.
    אז הוא אמר . אז מה אם הוא אמר. הוא צודק לגמרי.
    סמי מהקריות 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמעתי אותו גם מתנצל על הדברים האלה. חבל
    סגור
  • 1.
    לשלוח עשרות שוטרים להוריד 2 אוהדים ממעקה עם...
    אזרח מודאג 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סיפורי בטיחות...אי אפשר היה לשלוח איש אבטחה ...ספרו את הסיפור לסבתא של אפרים שסיפרו עליה שאם היה לה גלגלים הייתה מגיעה לירושלים..הקהל החיפאי בד"כ לא אלים..מביא שימחה לסביבה ..
    סגור