עסקי ספורט

קשה לצפייה: נער נדרס במהומות בצרפת לאחר הניצחון על מרוקו

לאחר שצרפת הביסה את מרוקו בחצי גמר המונדיאל, החלו מהומות ברחבי צרפת ובלגיה מצדם של אוהדי מרוקו, אשר השחיתו דגלי צרפת, פגעו באזרחים ויידו אבנים. נער צעיר נדרס ומת במהלך ההתפרעויות 
מערכת ice |  1
מהומות בצרפת (צילום טוויטר)
אמש (רביעי) המתח לקראת חצי הגמר במונדיאל בין נבחרת צרפת לנבחרת מרוקו עלה מאד ורבים ציפו לראות מה יקרה לאחר שתגיע שריקת הסיום. אבל, ייתכן וכי אף אחד לא ציפה להיקף הנרחב של תגובת הצד המפסיד, מרוקו, שהייתה אלימה אולי אפילו באופן קיצוני למדיי.
לאחר שמרוקו הובסה 2:0 על ידי צרפת, נרשמו ברחבי אירופה מהומות אלימות רבות ושוטרים שנפרסו במוקדים הומי אדם נאלצו להתמודד עם גל של יידוי אבנים ואלימות פיזית נוספת. הדבר גלש גם לתחומי בלגיה, שם בבירה בריסל התרחשו מהומות גם כן. 
מקרה חריג במיוחד התרחש בעיר בדרום צרפת, בה מספר אוהדי מרוקו ובקרבם נער צעיר כבן 13-14 תקפו אדם שישב ברכב ועליו דגל צרפת. מסתמן שבבהלה האדם ניסה לברוח ודרס כתוצאה מכך את הנער הצעיר, שנפטר זמן קצר לאחר מכן בבית החולים.
באזורים אחרים אוהדים ירו זיקוקים לעבר אוהדי צרפת, תקפו אזרחים עם דגלי צרפת ואף התפרעו בלב בפריז, בשאנז אליזה. בבלגיה תקיפות התבצעו עם חפצים חדים, הצתת פחי אשפה, השחתת דגלי צרפת ועוד. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשה לצפיה??
    יוני 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תענוג לצפיה.
    סגור