עסקי ספורט

כוכב העבר של ברצלונה איבד את זה: מופע האימים של אטו

חלוץ העבר סמואל אטו תועד מכה באלימות רבה צלם לאחר המשחק בין קמרון לברזיל. צפו בתיעוד המטורף והמפתיע
מערכת ice | 
סמואל אטו (צילום ויקיפדיה)
החלוץ האגדי של קמרון, סמואל אטו, פרש מהמגרש כבר בשנת 2019 אבל מאז הוא ממשיך לעורר לא מעט רעש בקרב התקשורת העולמית. לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין העלמת מס של כ-3 מיליון אירו אך המקרה הטרי ביותר מתרחש במונדיאל קטאר 2022 בו הוא תועד מכה צלם.
אטו, שהיום משמש בתור יו"ר התאחדות הכדורגל בקמרון, הגיע לצפות במשחק בין קמרון וברזיל בתקווה שזו הראשונה תעלה לשמינית הגמר. למרות ניצחונה זה לא הספיק לה על מנת להישאר בטורניר והיא הודחה. לא ברור אם זו הסיבה מאחורי הזעם של אטו אחרי המשחק, אך בתיעוד נדמה כי תחילה הוא ידידותי מאד ומצטלם עם מעריצים מחוץ לאיצטדיון.
זמן קצר לאחר מכן נראה שניגש אליו אדם ומדבר עמו. לא ברור מה נאמר לאטו אך הדבר באופן ברור הכעיס מאד את החלוץ במיל'. מאותו רגע הוא מנסה להכות את האדם בעוד שהאנשים מסביב מנסים לעצור בעדו. בסוף אטו מצליח להגיע לאדם ומצולם נותן לו ברכיה לפנים. נדמה כי האדם השני לא נפגע יותר מדיי מהחבטה של אטו אך זה האחרון הורחק משם לבסוף באמצעות מאבטחים.
זמן קצר לאחר מכן אטו נאלץ לפרסם התנצלות פומבית אך נדמה שהוא ממש לא מתחרט בפועל על מעשיו היות וכנראה דבריו של האדם הפריעו לו מאד. לא ידוע האם הנפגע מתכנן להגיש תלונה נגד חלוץ העבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה