עסקי ספורט

האגדה בדרך לסוף? גופו של פלה לא מגיב לכימותרפיה

לפי העיתון Folha de S Paulo, הטיפול הכימותרפי הופסק כעת ופלה מקבל טיפול "סוף החיים", המשמש רק לתסמינים כמו כאב וקוצר נשימה
מערכת ice |  2
פלה 1995 (צילום ויקיפדיה)
אגדת הכדורגל הברזילאי – פלה, מקבל טיפול פליאטיבי לאחר שהפסיק להגיב לטיפול כימותרפי בסרטן המעי הגס, כך דיווח העיתון הברזילאי Folha de S Paulo. פלה, בן ה-82, אושפז ביום שלישי בבית החולים כדי להעריך מחדש את הטיפול בסרטן שלו, כך על פי דיווחים רפואיים. לפי Folha de S Paulo, הטיפול הכימותרפי הופסק כעת ופלה מקבל טיפול "סוף החיים", המשמש רק לתסמינים כמו כאב וקוצר נשימה.
בית החולים אלברט איינשטיין בסאו פאולו, סירב לאשר את הדיווחים לפיהם אגדת הכדורגל נמצא בטיפול פליאטיבי ואמר כי היא תתקשר רק באמצעות הצהרות רשמיות. הדו"ח הרפואי האחרון, שפורסם ביום שישי, אמר כי פלה מטופל באנטיביוטיקה בגין זיהום בדרכי הנשימה. מצבו היה "יציב, עם שיפור כללי במצבו הבריאותי", נכתב בדו"ח. פלה ביקש להרגיע את המעריצים בפוסט באינסטגרם ביום חמישי ואמר שהוא עושה את "ביקורו החודשי" בבית החולים. הוא פרסם תמונה של בניין קטאר מואר בהודעה המאחלת לו החלמה מהירה והודה לאומה המארחת במונדיאל על המחווה. בתו, קלי נסימנטו, שנמצאת בקטאר לרגל הטורניר, ביקשה גם היא להפיג את החששות סביב בריאותו של אביה. "התקשורת שוב מתחרפנת", היא אמרה ברשתות החברתיות ביום חמישי והוסיפה כי אחיה נמצא היו עם אביהם וכי מצבו הבריאותי של פלה לא חייב אותה לקפוץ על מטוס חזרה לברזיל.
פלה או אדסון ארנטס דו נסימנטו בשמו המלא, נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא זכה לתהילה בינלאומית בגיל 17 בלבד, כאשר כבש שישה שערים עבור ברזיל במונדיאל 1958, כולל שניים בגמר, בו ניצחה ברזיל את המארחת, שבדיה וזכתה בתואר העולם הראשון שלה. פלה, שפרש מכדורגל ב-1977, סובל בשנים האחרונות מבעיות בריאותיות רבות. הוא אובחן כחולה בסרטן המעי הגס בספטמבר 2021 ובילה שבועיים בבית החולים בדצמבר האחרון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פלה רק בריאות
    מעין 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלה מחזיק לך אצבעות??רק בריאות??
    סגור
  • 1.
    חקי חיון , פלה היה מתנה לאנושות יהי זכרו ברוך (ל"ת)
    חקי חיון 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור