עסקי ספורט
בקטאר מחרימים את ישראל? כנראה שהם לא יודעים את זה
אוהדים רבים בקטאר נצפו כשכאפיות המעוטרות בצבעי הנבחרות השונות על ראשם, מה שהם אולי לא יודעים זה שהכאפיות האלה מיוצרות על ידי חברה ישראלית
צופי המונדיאל האדוקים בוודאי זיהו כי אוהדי הנבחרות השונות חובשים כאפיות התואמים לצבעי הדגל של מדינתם. כעת נחשף כי החברה העומדת מאחורי ייצור הכאפיות היא באופן מפתיע ישראלית.
אוהד ברזילאי עם הצעיף (קרדיט: פונטה)
מאחורי הלהיט האופנתי של גביע העולם בכדורגל בקטאר עומדת חברה ישראלית, פונטה (Ponte). החברה עיצבה צעיפים דמויי כאפיות בצבעי הדגלים של כל הנבחרות המשתתפות במשחקי המונדיאל בימים אלה, כולל האפשרות לבחור צעיף "לפי דרישה" המעוצב בצבעי שתי נבחרות המשחקות זו נגד זו, ואף להוסיף מיד לאחר הסיום את תוצאת המשחק.
הצעיפים מיוצרים ומודפסים דיגיטלית באופן בר קיימא ולפי דרישה, בטכנולוגיית Presto MAX של קורנית דיגיטל, המפתחת ומייצרת מכונות הדפסה דיגיטלית לתעשיית הטקסטיל והאופנה. את ההשראה לעיצוב, שאבו היזמים ממיקום המונדיאל, שנערך לראשונה במזרח התיכון. באתר החברה, ניתן לבחור באופציה של צעיף וגם באופציה הדומה יותר לכאפייה. כך למשל, אוהדי ערב הסעודית ודאי ישמחו לדעת שניתן להזמין כאפייה מעוצבת עם תוצאות המשחק הסנסציוני שבו גברו 1:2 על ארגנטינה של מסי בפתיחת המונדיאל.
עוד ב-
"באיטלקית, פונטה פירושו גשר, ותפקידו של גשר הוא לחבר בין שתי נקודות", מסביר שחר כהן מייסד פונטה. "אנחנו רואים במוצר שלנו גשר המחבר בין תרבויות ואנשים, במיוחד בתחרות ספורט כל כך גדולה כמו המונדיאל, שמרכזת אליה נבחרות ממקומות כל כך שונים. הרעיון נולד מתוך תשוקה ואהבה אמיתית למשחק והרצון לקרב לבבות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה