עסקי ספורט

מאמנו של סטף קרי נעצר בחשד לאונס

סטף קרי, לברון ג'יימס וקווין דוראנט הם רק חלק מרשימת השחקנים הנוצצת אותה אימן רוב מקלאנגן. אתמול (ראשון), הוא נעצר בחשד לאונס אכזרי של צעירה
מערכת ice | 
סטף קרי והמאמן שנעצר (צילום אינסטגרם)
סטף קרי ולברון ג'יימס בהלם. רוב מקלאנגן, 43, מאמן אישי מהבכירים בליגת ה-NBA נעצר אתמול (ראשון) סמוך לביתו ברוד איילנד בחשד לאונס אכזרי של צעירה אותה הכיר במהלך בילוי בבר בבוסטון.
על פי החשד, מקלאנגן ניפגש עם הצעירה, לראשונה, בבר בבוסטון, סימם אותה ולאחר מכן אנס אותה כאשר היא בהכרה חלקית. הצעירה הגישה תלונה במשטרה יום למחרת האירוע והמאמן נעצר על ידי משטרת וורוויק, סמוך לביתו. לאחר מעצרו הוא הועבר לחזקתה של משטרת בוסטון.

מקלאנגן ידוע כמקורבו של אלוף ה-NBA סטף קרי ואימן בין היתר כוכבי על כלברון ג'יימס, קווין דוראנט, כרמלו אנתוני, דרק רוז, ראסל ווסטברוק וקווין לאב. בנוסף להיותו מאמן אישי של שחקני ה-NBA הוא באתר האינטרנט שלו הוא מציע את שירותיו כמרצה ויועץ על פי פילוסופיית חמשת הכוכבים שלו.  
בנוסף, מקלנאגן עבד עם בוסטון סלטיקס, שכבר הספיקה להוציא הודעה כי אינו עובד עם המועדון. המועדון נזהר מאוד אחרי שבקיץ כבר השעה את מאמנו, איימה יודוקה, בעקבות פרשת מין, שפרטיה לא נחשפו, בתוך המועדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה