עסקי ספורט

העצמה נשית: אירה דולפין משיקה סדנת כושר והרזיה לנשים בלבד

קבוצת הולמס פלייס בשיתוף פעולה עם מומחית הכושר והחיטוב אירה דולפין, גאים לבשר על השקת סדנאות "כושר והרזיה" בהובלת אירה דולפין שיתקיימו במועדוני קבוצת הולמס פלייס
מערכת ice | 
אירה דולפין (צילום רון שושן)
קבוצת הולמס פלייס יוצאת בשיתוף פעולה עם מומחית הכושר והחיטוב אירה דולפין, במסגרתו תוצע סדנת כושר והרזיה בהובלתה במועדוני הקבוצה. הסדנה המיועדת רק לנשים, כוללת 16 מפגשים (2 אימונים בשבוע) עם ליווי אישי של נעמה שיראזי, תזונאית מוסמכת אשר תציע למשתתפות תפריט מותאם אישית וליווי צמוד הכולל וואטסאפ קבוצתי עם טיפים, מענה על שאלות בזמינות לאורך כל היום ולבסוף כמובן שקילה ומדדים.
הסדנה החדשה מציעה תכנית אימונים ייחודית ומוקפדת, בהובלת אירה דולפין, של שיעורי סטודיו בעצימות משתנה ביניהם: שיעור BODY FIT – אימון פונקציונאלי המשלב עבודת כוח על כל הגוף, אינאירבי ו-TRX ושיעור POWER FIT – אימון תחנות המשלב את כל מכשירי הסטודיו וכולל עבודה אירובית.
הסדנה של אירה דולפין תוצע בתחילה במועדוני הולמס פלייס פרימיום הרצליה (הסדנה תושק בתאריך ה-12/12/22) וגו אקטיב קריית אונו (הסדנה תושק בתאריך ה-25/12/22). בהמשך יוצעו סדנאות במועדוני קבוצת הולמס פלייס נוספים ברחבי הארץ. עלות הסדנה היא 1800 ₪ לקהל הרחב ו-1400 ₪ לחברות מועדון הולמס פלייס. לקראת השקת הסדנה הייחודית, הולמס פלייס פותחת את ההרשמה המוקדמת לסדנאות של אירה דולפין בהרצליה ובקרית אונו מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה