עסקי ספורט

מהפך בווימבלדון: מפסיקים להסתכל לטניסאיות בצבע התחתונים

טורניר הטניס החשוב בווימבלדון הוא הנוקשה ביותר בקוד הלבוש שלו – כל הטניסאים חייבים ללבוש רק לבן. אלא שבגלל תלונות נשים על חשש למבוכה בזמן המחזור, אושר לטניסאיות החל מהשנה הבאה ללבוש תחתונים בצבע כהה
מערכת ice | 
צילום צילום מסך טוויטר
החלטה מהפכנית של מועדון אול-אינגלנד, המארגן את טורניר הטניס של ווימבלדון: החל מהשנה הבאה, הטניסאיות יורשו ללבוש תחתונים בצבע כהה.
טורניר הטניס השנתי בווימבלדון ידוע כוותיק ביותר וגם החשוב ביותר מבין כל טורנירי הגראנד סלאם המתקיימים מדי שנה בסבב העולמי. אך הטורניר, המתקיים מדי שנה בדרום לונדון בקיץ - הוא גם הנוקשה ביותר מבחינת קוד הלבוש: כל הטניסאים חייבים ללבוש רק לבן. לבן חלק, ללא אפילו פס עבה יותר מס"מ, וללא צבעים בולטים מתחת למכנסיים. עניין של מסורת בריטית קפדנית.

אלא שמי שפחות אוהבות את קוד הלבוש הזה הן הטניסאיות, במיוחד אלה הנאלצות לשחק בזמן המחזור החודשי. הסיבה: הן חוששות מ"תאונות" מביכות שיבלטו במיוחד על הצבע הלבן.
אחת הראשונות שהעזו לדבר על הנושא בפומבי היא הת'ר ווטסון הבריטית, שגילתה שהטניסאיות מדברות על זה בפרטיות ביניהן, וחוששות מההשפעה של פרק הזמן הזה בחודש על הביצועים, ועל הבגדים: "זה בהחלט משהו שהשחקניות מדברות עליו בווימבלדון, בגלל הבגדים הכל-לבנים", אמרה ווטסון ל-BBC Sport, "אני חושבת שאנשים מדברים על זה הרבה - אולי לא בפני התקשורת אבל בינינו לבין עצמנו, בוודאי".
כעת נראה כי התלונות הגיעו לאזני מארגני הטורניר, שהכריזו כי הם מרפים מעט את כללי קוד הלבוש, וכאמור מהטורניר הבא יורשו הטניסאיות נערות ונשים ללבוש תחתונים בצבע בינוני או כהה – ובתנאי שלא יהיו ארוכים יותר מהחצאית.
סאלי בולטון, מנכ"לית מועדון אול אינגלנד, אמרה: "אנו מחויבים לתמוך בשחקניות ולהקשיב למשוב שלהן כיצד הן יכולות להופיע במיטבן. אנו מקווים שהתאמת כלל זה תעזור לשחקניות להתמקד אך ורק בביצועים שלהן, על ידי הקלה על מקור פוטנציאלי של חרדה".
כעת ניתן להמתין ולראות האם ההחלטה המהפכנית תשפיע גם על השמרנות הבריטית בנבחרת הכדורגל האנגלית. גם שם, החלו להישמע השנה טענות של כדורגלניות הנבחרת, על כך שהמדים הלאומיים הכל-לבנים בעייתיים עבור אלו שמשחקות בתקופת המחזור החודשי.
בהתאחדות הכדורגל האנגלית לא שללו את האפשרות להתחשב בשחקניות, ופרסמו הודעה בה נאמר: "אנו מכירים בחשיבות העניין ורוצים שהשחקניות ירגישו את תמיכתנו המלאה. הנושא יילקח בחשבון בעיצובים העתידיים של המדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה