עסקי ספורט

רונאלדו בהצהרה מפתיעה: "אם נצליח - אני פורש"

הכוכב הפורטוגלי ממשיך לייצר כותרות, במהלך ראיון שהעניק טען כי במידה ופורטוגל תזכה במונדיאל, הוא יפרוש מכדורגל
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו יורו 2020 (צילום מסך אינסטגרם רונאלדו)
כריסטיאנו רונאלדו הודיע ​​אמש (חמישי) כי במידה ונבחרת פורטוגל תזכה במונדיאל הוא יפרוש מכדורגל. את הדברים אמר הכוכב הפורטוגלי בחלקו השני של ראיון טלוויזיה עם העיתונאי ומגיש הטלוויזיה הבריטי פירס מורגן.
הקפטן הפורטוגלי אמנם הבהיר שנבחרתו אינה הפייבוריטית לזכייה בטורניר הקרוב, אך לא הנמיך ציפיות. רונאלדו הוסיף שלפי דעתו צרפת היא הפייבורטית הברורה לזכייה בטורניר.
במהלך הראיון רונאלדו התייחס גם ליריבו המושבע ליונל מסי אותו הוא כינה "קוסם". בנוסף לכך רונאלדו טען והוסיף שמסי והאגדה הצרפתית זינדין זידאן הם כנראה השחקנים הטובים בהיסטוריה, להוציא את עצמו.
בנוסף לכך רונאלדו שיתף כי בעבר הלא רחוק הוא סירב להצעה ממועדון כדורגל סעודי (שאת שמו הוא לא חשף) שהייתה הופכת אותו לשחקן היקר בהיסטוריה. לטענת רונאלדו ההצעה עמדה על 350 מיליון יורו (362 מיליון דולר).
כזכור במהלך השבוע האחרון פורסם הראיון המודבר שיצר גלים רבים ברחבי העולם בכלל ובאנגליה בפרט. בראיון תקף רונאלדו את מאמנו בקבוצת מנצ'סטר יוניטד על היחס שהוא מעניק לו, על חבריו לחדר ההלבשה בעבר – ווין רוני וגארי נוויל ועוד. לפי פרסומים בעקבות הראיון רונאלדו צפוי לעונש כבד ואף עשוי לעזוב את קבוצתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה