עסקי ספורט

וירג'ין אטלנטיק בצעד מפתיע כנגד ממשלת קטאר

לאחר ש"שגריר המונדיאל", חאליד סלמאן, אמר בראיון לטלוויזיה הגרמנית ש"הומוסקסואליות היא נזק מוחי", החברה החליטה להטיס את נבחרת אנגליה למונדיאל בקטאר במטוס שלה המזוהה עם קהילת הלהט"ב
מערכת ice | 
מטוס הגאווה (צילום planespotting)
וירג'ין אטלנטיק בחרה להטיס את נבחרת אנגליה למונדיאל בקטאר במטוס שלה המזוהה עם קהילת הלהט"ב. לאחר ש"שגריר המונדיאל", חאליד סלמאן, אמר בראיון לטלוויזיה הגרמנית ש"הומוסקסואליות היא נזק מוחי" ולאחר שקפטן אנגליה, הארי קיין, ביחד עם קפטנים מנבחרות אחרות, כבר הודיעו כי בכוונתם לענוד במהלך המונדיאל את סרט הקפטן עם הכיתוב "OneLove" לתמיכה בקהילה הגאה, הגיעה זמנה של חברת התעופה הססגונית וירג'ין אטלנטיק להגיב, בדרכה הייחודית.
ביום שני האחרון (ה-14.11), נודע כי וירג'ין אטלנטיק תטיס את נבחרת הכדורגל של אנגליה לדוחא בקטאר במטוס איירבאס A350-1000 בשם "rainbow", המזוהה בעיקר עם קהילת הלהט"ב, שכן בקדמתו מתנוסס ציור אייקוני של  גבר לבוש בנעליים בצבעי הקשת, מניף בגאווה את דגל אנגליה. המטוס משמש את וירג'ין אטלנטיק, בין היתר, להטסת נוסעים למצעדי גאווה שנערכים ביעדים אליה היא טסה ברחבי העולם.
אמש (שלישי), נודע כי נבחרת ארצות הברית, שמשחקת באותו הבית עם נבחרות אנגליה, ווילס ואיראן – החליטה גם כן להביע תמיכה בקהילת הלהט"ב. הנבחרת האמריקאית חשפה כי מתחם האמונים וחדר ההלבשה שלה צבועים בצבעי דגל הגאווה, במסר של תמיכה בקהילה ומחאה על היחס של הממשלה המקומית אליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה