עסקי ספורט

ארלינג הולאנד יעבור ליונייטד? ההצעה ההזויה שהוגשה לסיטי נחשפת

אז נכון, לא מדובר במנצ'סטר יונייטד, אלא באשטון יונייטד מהליגה השביעית באנגליה, אשר פנתה לאלופה מנצ'סטר סיטי בבקשה לקבל את החלוץ הנורבגי האדיר, שלא העפיל עם נבחרתו למונדיאל, בהשאלה לחודש המונדיאל בלבד
מערכת ice | 
ארלינג הולאנד (צילום אינסטגרם/ ארלינג הולאנד)
ארלינג הולאנד הוא כבר מזמן אחד השמות החמים בכדורגל העולמי, וכאשר הוא מוביל את טבלת הכובשים בפרמייר ליג האנגלית עם לא פחות מ-18 שערים ב-13 הופעות בלבד מאז עבר הקיץ למנצ'סטר סיטי מבורוסיה דורטמונד הגרמנית, בהחלט יש סיבה להייפ המטורף סביב החלוץ הנורבגי של הסיטיזנס. אך מה לעשות? נבחרת נורבגיה, גם עם החלוץ האדיר, לא הצליחה להעפיל למונדיאל שייפתח בשבוע הבא בקטאר, מה שגרם להצעה מפתיעה במיוחד למצוא את דרכה למשרדי מנצ'סטר סיטי.
אלופת אנגליה הופתעה כאשר קיבלה הצעה מלא אחרת מאשר יונייטד, לא, לא מנצ'סטר יונייטד, אלא אשטון יונייטד מהליגה השביעית באנגליה, שחשבה מחוץ לקופסה והגישה הצעה בבקשה לקבל את הולאנד, שכאמור, לא ישחק במונדיאל הקרוב, בהשאלה לתקופת המונדיאל בלבד, כאשר התגובה אומנם צפויה להיות 'לא' קר ומאכזב, אך בכל זאת מדובר בנסיון מסקרן.
 
מאמן אשטון יונייטד, מייקל קלג, הגיב להצעה ההזויה שהוגשה לסיטי ואמר: "זה הכי הגיוני שננסה לצרף את ארלינג הולאנד בהשאלה לאשטון. סיטי לא משחקת ואנחנו רוצים לעזור לשמור את ארלינג בכושר. זה הרבה יותר הגיוני מאשר שישחק גולף. הוא יתאים לנו מאוד וישתלב בדינמיקה של הקבוצה כמו שצריך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה