עסקי ספורט

האם כוכב ה-NBA יצליח להגיע להכנסות של מיליארד דולר?

עד לפני מספר חודשים הם היו חברים לקבוצה ועכשיו סי ג'יי מקולום מעמיד בפני דמיאן לילארד אתגר ענק - להרוויח מיליארד דולר עד סיום הקריירה
מערכת ice | 
דמיאן לילארד (צילום ויקיפדיה)
שחקנה של ניו אורלינס פליקנס מה-NBA, סי ג'יי מקולום, התראיין לאחרונה באתר HoopsHype ודיבר על חברו לקבוצת פורטלנד טרייל-בלייזרס, עד לפני מספר חודשים, דמיאן לילארד. "אני צוחק אתו כל הזמן שאם הוא לא יצליח להפוך למיליארדר עד הפרישה, אז הוא עשה משהו שלא נכון".
אתר Celebrity Net Worth החליט לבדוק את טענתו של מקולום על שחקנה בן ה-32 של פורטלנד. כאשר בודקים כמה הרוויח לילארד, רק מכדורסל, במהלך עשר שנות הקריירה שלו מוצאים כי הוא הרוויח 193 מיליון דולר. העונה, ה-11 במספר, הוא החל חוזה בן ארבע שנים בגובה של 195.5 מיליון דולר, כאשר יש לו אופציית הארכה החוזה בעונה נוספת בשכר של 62,228,828 מיליון דולר.

לפי חישוב גס זה אומר שלילארד ירוויח עד גיל 37  כ-451.7 מיליון דולר מכדורסל בלבד וזה בלי לקחת בחשבון כי יוכל להאריך את הקריירה שלו. היום, ספורטאים רבים כלברון ג'יימס וכריסטיאנו רונאלדו, מושכים את הקריירה שלהם, ברמות הגבוהות הרבה יותר מאוחר מבעבר. באם לוקחים כי לילארד יצליח להישאר בריא, ברמה מספיק גבוהה והשכר ב-NBA ימשיך לעלות, אז נראה כי יוכל להרוויח 100 מיליון דולר נוספים מכדורסל בלבד.
לילארד לא שם את כל יהוו רק על הכדורסל והוא מוכשר בעוד משהו, מוזיקה. לילארד, או בשם הבמה שלו Dame D.O.L.L.A, בעל עשרות מיליוני צפיות בקליפים השונים שלו ובספוטיפיי הורידו את שיריו כבר מיליונים.
בתור פרסונה מוכרת ומצליחה, לילארד מחזיקה במספר חוזי פרסום רווחים. הרווחי שבהם הינו חוזה בסך של 100 מיליון דולר לעשר שנים עם חברת אדידס אותו חתם בשנתו השנייה בליגה. בנוסף לחוזה עם אדידס הוא מחזיק בחוזים לא קטנים עם ספוטיפיי, JBL ופאניני.
האתר חישב והעריך כי עד סוף הקריירה לילארד יוכל להרוויח כ-750 מיליון דולר מכלל עסקיו השונים, אך לילארד לא צריך לוותר על המטרה להיות מיליארדר. שחקני NBA רבים, כגון דריימונד גרין וקווין דוראנט, משקיעים לא מעט בחברות שונות וזאת על מנת להגדיל את נכסיהם ועושים זאת בהצלחה רבה. באם לילארד ישקיע באפיק זה, נראה כי יוכלו לעמוד במטרה אותה הציב לו חברו מקולום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה