עסקי ספורט

הסכמה שבעל פה: זה הסעיף המיוחד בחוזה החדש של אוסקר גלוך

אוסקר גלוך נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים ביותר בכדורגל הישראלי ובמכבי תל אביב יודעים זאת היטב. לכן דרשו סכום של שבעה מיליון אירו בסעיף היציאה, אך טוענים שמדובר בסעיף שרירותי בלבד
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום maccabipedia)
מכבי תל אביב הכריזה על כל ששחקן הכדורגל הצעיר אוסקר גלוך (18) חתם על הארכת חוזה עד תל עונת 25\2024. על פי החוזה החדש עליו חתם גלוך קבוצה שתרצה לרכוש אותו תאלץ לשלם סעיף שחרור בגובה של שבעה מיליון אירו. כמו כן על פי החוזה החדש, גלוך, שמרוויח עתה משכורת חייל, יקבל 10 אחוזים מדמי המעבר העתידיים שלו ומענק חתימה של מיליון שקלים.
 
לפי דיווחים הנהלת מכבי תל אביב טענה שמדובר בסעיף יציאה שרירותי והתחייבה בפני גלוך (התחייבות בעל פה) שבמידה ותגיע הצעות מקבוצה מחמש הליגות הבכירות (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת) מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו ותוותר על סעיף השחרור.
עוד פורסם כי קבוצת הפאר ההולנדית איאקס אמסטרדם גם היא הביעה עניין בשירותיו של גלוך ואף קיימה שיחות עם הנהלת מכבי תל אביב בנוגע לרכישתו של הצעיר המבטיח. מקורבים מסרו שחרף העובדה שאיאקס אינה חלק מ"מחמש הליגות הבכירות" גם שמה עלה בהסכם הלא כתוב בין הצדדים ובמידה וההולנדים יגישו הצעה הם יזכו לאותה ההטבה של "הליגות הבכירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה